برای انتشار گسترده به‌روزرسانی One UI 6.1 که در آوریل منتشر می‌شود، آماده باشید!

سرانجام سامسونگ اعلام کرد که عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای برخی از دستگاه‌ها در ماه مارس آغاز می‌شود.

سامسونگ اخیراً گفته است که این به‌روزرسانی در 15 روز پایانی ماه منتشر می‌شود، اما تقریباً سه هفته بعد، One UI 6.1 هنوز برای هیچ دستگاه واجد شرایطی منتشر نشده است. و این شرکت ممکن است حداقل در برخی بازارها آن را بسیار نزدیک کند.

طبق گزارش ها، سامسونگ ویتنام فاش کرده است که سری Galaxy S23 از 28 مارس One UI 6.1 را دریافت می کند. ما فرض می کنیم که این تاریخ مربوط به ویتنام است، نه زمانی که به روز رسانی در سطح جهانی منتشر می شود، و برخی از بازارها ممکن است آن را کمی زودتر دریافت کنند.

با این حال، با توجه به مدت زمانی که از عرضه One UI 6.1 می گذرد، ما بیشتر و بیشتر در مورد توانایی سامسونگ برای در دسترس قرار دادن One UI 6.1 قبل از آوریل به طور گسترده شک داریم.

این به ویژه برای دستگاه‌هایی نگران‌کننده است که پرچم‌دار عرضه‌شده در سال 2023 نیستند. موج اولیه قرار است تنها سری Galaxy S23 (از جمله S23 FE)، Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 را هدف قرار دهد، بنابراین دارندگان سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های واجد شرایط ممکن است تا ماه مه یا حتی ژوئن منتظر باشند تا بتوانند از آخرین نرم‌افزار سامسونگ استفاده کنند.

گفتنی است، از آنجایی که تنها پرچمداران 2023 قرار است ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را دریافت کنند، One UI 6.1 برای سایر دستگاه‌ها ممکن است پس از آغاز به کار بسیار سریع‌تر عرضه شود. اما اگر خیلی طول بکشد، ممکن است سامسونگ بخواهد نسخه One UI 6.1 را برای برخی دستگاه‌ها نادیده بگیرد و در اواخر سال آنها را مستقیماً به One UI 7.0 به‌روزرسانی کند.

در حال حاضر، بهتر است انتظارات خود را پایین نگه دارید و برای احتمال اینکه One UI 6.1 در این ماه به گوشی یا تبلت شما نمی رسد، آماده باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.