چه زمانی انتظار One UI 6.1 را برای دستگاه های Galaxy واجد شرایط داشته باشیم؟

انتظار می‌رود تقریباً یک ماه دیگر، سامسونگ از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کند. گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا احتمالا در 17 ژانویه به طور رسمی عرضه می شوند و ممکن است تا پایان همان ماه وارد قفسه های خرده فروشی شوند.

علاوه بر ارتقاء سخت افزاری، سری S24 ترفندهای نرم افزاری جدید و نسخه جدیدتر One UI را به همراه خواهد داشت. One UI 6.1 در سری Galaxy S24 عرضه خواهد شد و سامسونگ بدون شک سخت کار می کند تا مطمئن شود که One UI 6.0 را برای هر دستگاه واجد شرایطی تا آن زمان منتشر کرده است تا بتواند تمام تمرکز خود را به One UI 6.1 تغییر دهد.

تقریباً همه دستگاه‌های گلکسی که دارای Android 14 و One UI 6.0 هستند، واجد شرایط به‌روزرسانی One UI 6.1 هستند، اما چه زمانی می‌توان انتظار داشت که این به‌روزرسانی برای آن دستگاه‌ها عرضه شود؟

ویژگی‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 ممکن است انتشار آن را به تاخیر بیندازد

اگر بر اساس به‌روزرسانی One UI 5.1 فرضیاتی داشته باشیم، One UI 6.1 می‌تواند در ماه ژانویه به دستگاه‌های موجود برسد، زیرا One UI 5.1 حدود دو هفته پس از رونمایی از سری Galaxy S23 برای سری Galaxy S22 منتشر شد.

در بدترین حالت ممکن، سامسونگ ممکن است تا یک ماه پس از رونمایی گلکسی اس 24، One UI 6.1 را برای دستگاه های قدیمی تر عرضه کند، زیرا این مدت زمانی است که شرکت برای انتشار One UI 4.1 و One UI 3.1 در سال های 2022 و 2021 طول کشیده است.

در واقع، این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای کار بر روی One UI 6.1 به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا One UI 6.1 دارای چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که این شرکت می خواهد قبل از شروع به کار بر روی دستگاه های موجود به طور کامل آنها را آزمایش کند. اما فعلاً همه اینها حدس و گمان است و احتمالاً چند هفته طول می کشد تا چیزی مشخص در این مورد بشنویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.