گلکسی A35 و A55 بهترین نمایشگرهای سوپر امولد را دارند

چند روز پیش، سامسونگ گلکسی A35 و گلکسی A55 را روانه بازار کرد و این گوشی ها هم اکنون در چند کشور برای خرید در دسترس هستند. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش بهبود یافته، دوربین های با کیفیت تر و پردازنده های سریعتر هستند.

نمایشگرهای هر دو گوشی در حال حاضر به عنوان رهبران بخش جایزه داده شده اند.

Galaxy A35 و Galaxy A55 دارای صفحه نمایش های Super AMOLED عالی هستند

DXOMark دوربین‌ها و نمایشگرهای گلکسی A35 و گلکسی A55 را آزمایش کرده است و نشان می‌دهد که هر دو دارای دوربین‌های بسیار خوب و صفحه‌نمایش‌های پیشرو هستند. طبق آزمایش DXOMARK، گلکسی A35 بهترین صفحه نمایش را در بخش قیمت زیر 400 دلار دارد، در حالی که گلکسی A55 بهترین صفحه نمایش را در بین هر گوشی با قیمت 500 دلار یا کمتر دارد.

در آزمایشات، حداکثر روشنایی صفحه نمایش گلکسی A55 به 1638 نیت رسید که به طور قابل توجهی بیشتر از گلکسی A54 (1344 نیت) و به گلکسی S23 (1600 نیت) می رسد. این گوشی همچنین با دقت رنگ، حتی در زیر نور مستقیم خورشید عملکرد بسیار خوبی داشت. همچنین هنگام پخش ویدیوهای HDR عملکرد بسیار خوبی داشت.

گلکسی A35 که در بخش زیر 400 دلار رتبه اول را کسب کرد، به حداکثر روشنایی 1620 نیت رسید. مشابه گلکسی A55، گلکسی A35 نیز دارای رنگ‌ها و دید عالی در زیر نور مستقیم خورشید است. تغییر رنگ نیز مشکلی نبود، به خصوص در مقایسه با سایر گوشی های این بخش. با این حال، شکایاتی در مورد لمس ناخواسته صفحه وجود دارد.

گلکسی A35 دومین دوربین برتر در بخش قیمتی خود را دارد

گلکسی A35، طبق آزمایش DXOMARK، دومین عملکرد دوربین برتر را در بخش قیمتی خود دارد. ظاهرا این گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری در فضای باز عالی است.

طبق بررسی DXOMark، گلکسی A55 پانزدهمین عملکرد بهترین دوربین را در بخش قیمتی خود دارد. این گوشی برای گرفتن عکس و فیلمبرداری در شرایط غیر چالشی بسیار خوب بود. با این حال، کیفیت تصویر در صحنه هایی با نور پس زمینه یا در شرایط کم نور چندان عالی نبود. همچنین در صحنه ها با حرکت کمی مشکل داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.