به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس به نسخه فن گلکسی اس 23 می‌رسد

سامسونگ آپدیت امنیتی جدیدی را برای Galaxy S23 FE منتشر کرده است. این مشابه به‌روزرسانی است که چند روز پیش برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا ارائه شد، اما با کمی تأخیر انجام می‌شود زیرا مدل‌های Fan Edition معمولاً به‌روزرسانی‌ها را در یک برنامه زمانی جداگانه در کنار مدل های غیر FE دریافت می‌کنند، زیرا راه‌اندازی نمی‌شوند.

به‌روزرسانی Galaxy S23 FE برای اولین بار در برخی از مدل‌های قفل شده توسط اپراتور در ایالات متحده عرضه شده است، اما نسخه‌های قفل‌شده آن را نباید برای مدت طولانی پشت سر گذاشت. دارندگان S23 FE با آخرین به روز رسانی تغییرات مشابه دارندگان S23+، S23 و S23 Ultra را دریافت می کنند: به لطف وصله امنیتی مارس 2024، امنیت افزایش یافته است.

طرفداران سامسونگ امیدوار بودند که اولین آپدیت گوشی هوشمندشان در ماه مارس، One UI 6.1 را به همراه داشته باشد، اما اینطور نیست، اگرچه امیدواریم این شرکت بتواند تا قبل از پایان ماه، One UI 6.1 را برای برخی از دستگاه های واجد شرایط منتشر کند.

آخرین به روز رسانی Galaxy S23 FE با نسخه سیستم عامل S711USQS2BXBF همراه است. با ضربه زدن روی دکمه دانلود و نصب، می‌توان آن را از طریق تنظیمات گوشی » منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار دانلود کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.