بهترین سایت‌های عمده فروشی تجهیزات شبکه

یکی از دلایل ضروری برای شناخت بهترین سایت‌های عمده فروشی تجهیزات شبکه، اطمینان از اعتبار و کیفیت کالاهای این نوع فروشگاه‌ها است. البته این تنها دلیل نیست. شما با شناخت و خرید از سایت‌های معتبر و پرفروش می‌توانید به تمامی تسهیلات خرید دسترسی داشته باشد، از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید، از پشتیبانی فنی متخصص بهره ببرید و همچنین به خدمات پس از فروش دسترسی داشته باشید. البته شناخت و انتخاب فروشگاه‌ها به‌راحتی یک جستجوی ساده در گوگل و انتخاب گزینه‌هایی که در ابتدای جستجو ظاهر می‌شوند، نیست. شما باید تخصص، تجهیزات، زمینه کاری، اعتبار و پشتیبانی این نوع فروشگاه‌ها را نیز بررسی کنید که زمان زیادی می‌برد. به همین دلیل در ادامه مطلب پس از معرفی اجمالی تجهیزات شبکه، 5 مورد از فروشگاه‌هایی که اعتبار و فعالیت مناسبی در این زمینه را دارند، معرفی می‌کنیم.

تجهیزات شبکه شامل چه مواردی می‌شود؟

پیشرفت چشم‌گیر فناوری در 10 سال اخیر، تنوع و پیشرفت تجهیزات شبکه را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است؛ بنابراین معرفی کامل تمامی تجهیزات و لوازم جانبی‌ مربوط به شبکه امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان گفت که به‌طورکلی تجهیزات شبکه به دو دسته کلی تجهیزات پسیو (تجهیزات غیرفعال شبکه) و تجهیزات اکتیو (تجهیزات فعال شبکه) تقسیم می‌شوند. برای راه‌اندازی و کارکرد شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و نهادهای بزرگ و کوچک به تعداد محدودی از محصولات شبکه احتیاج خواهید داشت. علاوه بر مودم و کابل شبکه، از مهم‌ترین اجزا می‌توان به روتر شبکه، کابل و سوئیچ شبکه و کیستون شبکه اشاره کرد. این تجهیزات به شما کمک می‌کنند تا بتوانید شبکه‌های کامپیوتری خود را در اندازه کوچک و متوسط با کارایی مناسب راه‌اندازی کنید.

فهرست بهترین سایت‌های خرید عمده تجهیزات شبکه

احتمالاً با شنیدن تجهیزات شبکه و تجهیزات تخصصی الکتریکی، ذهن شما به فروشگاه‌های لاله زار و تجهیزات شبکه در لاله زار هدایت می‌شود. خرید از فروشگاه‌های فیزیکی همیشه مزایایی دارد، اما محدودیت و اشباع در یک مکان باعث شده است که خرید از فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه رواج بیشتری پیدا کند. به‌خصوص که مناطق دورتر نیز بیش از قبل به تکنولوژی روی آورده‌اند و نیازهای ایجاد و استقرار شبکه‌های محلی و اینترنتی بالا رفته است. از طرفی، تنوع در برندها و انواع تجهیزات شبکه ممکن است نیاز به خرید از چندین فروشگاه (به‌جای یک فروشگاه) را ایجاد کند. سایت‌های بسیاری نیز برای خرید و فروش تجهیزات شبکه و لوازم جانبی مرتبط با آن ایجاد شده‌اند و احتمالاً این روند صعودی هم خواهد بود. بنابراین شناخت برخی از سایت‌ها که بازدید، تنوع، اعتبار و پشتیبانی خوبی دارند خالی از لطف نیست. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت‌ها و با مقایسه لیست قیمت و خرید انواع کابل شبکه، انواع تجهیزات شبکه و تجهیزات فیبر نوری انتخاب مناسبی داشته باشید.

بازار شبکه

فروشگاه بازار شبکه ازجمله وب‌سایت‌های فروش آنلاین تجهیزات شبکه است که لیست کاملی از محصولات شبکه را به فروش می‌رساند. بازار شبکه یکی از فروشگاه‌های تخصصی تجهیزات شبکه که در زمینه واردات و فروش عمده محصولات شبکه رشد خوبی داشته است. این فروشگاه پشتیبانی و خدمات مشتری مناسبی را نیز ارائه می‌دهد و محصولات آن گلچینی از برندهای برتر هستند.

آی تی شبکه

فروشگاه آی تی شبکه نیز به‌طور ویژه در فروش تجهیزات شبکه فعالیت دارد. این مجموعه نیز در زمینه فروش انواع محصولات تجهیزات پسیو شبکه و اکتیو شبکه، تجهیزات ویپ و فیبر نوری، تجهیزات وایرلس و قطعات کامپیوتری و دوربین مداربسته رشد خوبی داشته است. از مزایای خرید از آی تی شبکه تنوع و توزیع محصولات و برندهای معتبر است. همچنین کارشناسان فنی این مجموعه در فرایند نصب و راه‌اندازی پشتیبانی، خدماتی ارائه می‌دهند.

شبکه کالا

وب‌سایت شبکه کالا یکی از فروشگاه‌های تجهیزات شبکه است که بر فروش سوئیچ شبکه تمرکز دارد. شما می‌توانید از این فروشگاه سوئیچ شبکه، روتر، ماژول، اکسس پوینت، لایسنس، فایروال و محصولات متنوع از دسته‌بندی دیجیتال را خریداری نمایید. همچنین با مراجعه به این مجموعه می‌توانید درخواست خود را برای خدمات شبکه، خدمات سرور و خدمات راه‌اندازی سیسکو ثبت کنید.

گروه صنعتی فامکو

بیشتر فروشگاه‌هایی که در این لیست بررسی کردیم، فروشگاه‌های هستند که به‌طور تخصصی در زمینه فروش تجهیزات شبکه فعالیت دارند. شرکت فامکو تنها گزینه در این لیست است که واردکننده و پخش‌کننده انواع تجهیزات صنعتی است. این شرکت تجاری تجهیزات شبکه را نیز به فروش می‌رساند. با این حال این شرکت فقط در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت ندارد و نمی‌توان گفت فروشگاه تخصصی تجهیزات شبکه است، اما محصولات شبکه آن کامل هستند و برترین برندها را به فروش می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی برقچی

فروشگاه برقچی در لیست بهترین سایت‌های خرید عمده تجهیزات شبکه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی در سراسر کشور است. زیرا این شرکت بستر مناسبی را برای عرضه تجهیزات شبکه از جمله مودم، روتر شبکه، سوئیچ شبکه، کیستون شبکه، کابل شبکه، تجهیزات فیبر نوری و لوازم جانبی دیگر فراهم نموده است. با خرید از برقچی می‌توانید اطمینان داشته باشید که به لیست قیمت‌های کاملاً رقابتی در زمینه خرید و فروش تجهیزات شبکه دسترسی خواهید داشت. همچنین در این فروشگاه، تأمین محصولات در زمان مقرر انجام می‌شود و شما می‌توانید کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. برقچی با همکاری ویژه با سازمان‌ها و نهادهای داخلی و خارجی بهترین راه‌حل‌ها و محصولات و برندهای شبکه را شناسایی کرده و محصولات کاربردی و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

نکات مهم در خرید عمده تجهیزات شبکه

برای خرید عمده تجهیزات شبکه باید به جنبه‌های مهمی توجه ویژه داشته باشید. تنها در نظر داشتن قیمت و جستجو در مرورگرها شما را به سمت فروشگاه و محصولات مناسب هدایت نمی‌کند. در نتیجه توصیه ما این است که نکات زیر را به خاطر بسپارید.

  • فروشگاه و منابع معتبر: انتخاب تأمین‌کنندگان قابل‌اعتماد و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است تا از کیفیت و اصالت محصولات اطمینان حاصل شود.
  • بررسی اصالت محصولات: از جمله نکات حیاتی در خرید عمده است.
  • مقایسه قیمت و کیفیت: بررسی قیمت و کیفیت محصولات تأثیر مستقیم بر تصمیم‌گیری نهایی شما خواهد داشت
  • خدمات پس از فروش: اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش توسط تأمین‌کننده ازجمله نکات حائز اهمیت است
  • مشاوره تخصصی: دریافت مشاوره از افراد متخصص و آشنا با تجهیزات مورد نیاز شبکه، می‌تواند به انتخاب بهترین گزینه کمک کند

با رعایت این نکات و انجام تحقیقات لازم، می‌توانید خریدی مقرون‌به‌صرفه و کالای باکیفیت‌تری داشته باشید و بستر مناسبی برای راه‌اندازی شبکه ایجاد نمایید.

سؤالات متداول

عمده فروشی تجهیزات شبکه در تهران کجاست؟

بیشتر فروشگاه‌هایی که درزمینهٔ تجهیزات شبکه در تهران فعالیت دارند، یا در لاله زار شعبه دارند، یا انبار محصولات آن‌ها در لاله زار مستقر است. البته فروشگاه ها و عمده‌فروشی‌ها را می‌توانید در سراسر کشور بیابید.

بهترین سایت خرید عمده تجهیزات شبکه کدام است؟

برای شناخت بهترین سایت خرید عمده تجهیزات شبکه باید به نیازمندی‌های شبکه خود نیز توجه داشته باشید؛ اما ما به شما شبکه کالا، آی تی شبکه، بازار شبکه، گروه صنعتی فامکو و فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه برقچی را معرفی کردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.