تاریخ عرضه ریلمی C67 5G تأیید شد: بررسی قیمت، مشخصات و …

ریلمی در چند روز گذشته به معرفی یک گوشی هوشمند جدید 5G در هند اشاره کرده است. اکنون، این شرکت رسماً فاش کرده است که دستگاه آینده Realme C67 نام خواهد داشت. این گوشی قرار است در تاریخ 14 دسامبر (پنج‌شنبه 23 آذر) ساعت 12 ظهر در هند عرضه شود.

نکات برجسته

  • ریلمی C67 5G قرار است در تاریخ 14 دسامبر در ساعت 12 ظهر در هند عرضه شود.
  • پوستر رسمی گوشی آینده را در رنگ سبز نشان داد.
  • در پشت، یک ماژول دایره ای بزرگ وجود دارد که یک دوربین دوگانه را در خود جای داده است.

پوستر رسمی به اشتراک گذاشته شده در X (توئیتر سابق) توسط این شرکت نشان داد که گوشی آینده Realme C67 5G در رنگ سبز در دسترس خواهد بود. قبلاً گفته می شد که این دستگاه در رنگ بنفش نیز عرضه می شود.

در تصویر می بینیم که Realme C67 دارای لبه های صاف است. در سمت راست گوشی، کلید پاور و دکمه های تنظیم صدا را می بینیم.

در پشت، یک ماژول دایره ای بزرگ وجود دارد که یک دوربین دوگانه را در خود جای داده است.

همچنین یک میکروسایت اختصاصی در وب سایت رسمی Realme India وجود دارد. پس از کمی اسکرول کردن به سمت پایین، تصویری تار مشاهده می کنید تا یکی از مشخصات دستگاه را مخفی کنید. با این حال، به اندازه کافی تار نیست تا بتوانیم حدس بزنیم که گوشی C67 با پشتیبانی از شارژ 33 واتی عرضه خواهد شد.

اخیراً یک منبع آگاه تصاویر جعبه خرده فروشی گوشی هوشمند ریلمی C67 5G را به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که انتظار می رود این گوشی به زودی در هند عرضه شود. گمانه زنی هایی وجود دارد که انتظار می رود گوشی آینده C67 5G قیمتی بین 12000 روپیه تا 15000 روپیه داشته باشد و آن را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در بازار قرار دهد. اگر قیمت آن مطابق انتظار باشد، احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند 5G خواهد بود که برای مصرف کنندگان در هند قابل دسترسی است.

دستگاه ریلمی C67 5G احتمالاً در سه نوع رم: 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت در دسترس خواهد بود. انتظار می رود هر سه نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شوند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.