جدول زمانی عرضه ریلمی C67 5G در هند فاش شد

ریلمی در حال آماده شدن است تا به زودی از گوشی هوشمند جدید سری C در بازار هند رونمایی کند. دستگاه مورد بحث ریلمی C67 5G است که قبلاً شایعه شده بود که مدل C65 نامیده می شود.

ریلمی C67 5G ماه آینده وارد هند می شود

بر اساس گزارش 91Mobiles، غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی C67 5G در اوایل ماه آینده در هند است. به تازگی، این دستگاه در حال دریافت گواهی بر روی پلت فرم TDRA امارات دیده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. اکنون، منابع صنعتی نزدیک به این موضوع ادعا کرده اند که این دستگاه با نام C67 همراه خواهد بود و در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

این گزارش می افزاید که گوشی هوشمند آینده یک مدل گوشی مقرون به صرفه است، بنابراین قیمت آن باید چیزی بین 12000 تا 15000 INR تعیین شود. اگر این قیمت گذاری درست باشد، Realme C67 5G می تواند مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند مجهز به 5G در هند باشد.

همچنین شایعه شده است که این دستگاه در پیکربندی‌های حافظه‌های متعددی عرضه می‌شود که ممکن است شامل انواع رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی باشد. انتظار می رود این حافظه با 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود.

منابع اعلام کردند که گزینه‌های ذخیره‌سازی هنوز نهایی نشده‌اند، بنابراین این خبر را با کمی نمک همراه کنید. در نهایت، این گزارش ادعا می کند که Realme C67 5G حداقل در دو گزینه رنگی یعنی سبز و بنفش عرضه خواهد شد. متأسفانه، جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه هنوز نامشخص است، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.