تاریخ عرضه ردمی 13C در هند اعلام شد

شیائومی گوشی ردمی 13C را در اوایل ماه جاری رسمی کرد. این شرکت به تدریج این گوشی هوشمند را در بازارهای مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.

کشور بزرگ بعدی که این دستگاه را دریافت می کند هند است. این شرکت اعلام کرده است که این تلفن چه زمانی در منطقه معرفی می شود. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

Redmi 13C قرار است در تاریخ 6 دسامبر در هند عرضه شود. جالب اینجاست که این شرکت زمان را اعلام نکرده است. معمولا شیائومی هند از محصولات جدید خود در ساعت 12 شب رونمایی می کند. بنابراین، ما می توانیم همین انتظار را برای گوشی آینده داشته باشیم.

در طول هفته، یک فاش شد که نشان می‌دهد نسخه Redmi 13C که به هند می‌آید، همان نسخه‌ای است که در مناطق دیگر فروخته می‌شود. از این رو، ما همه چیز را در مورد آن می دانیم، به جز قیمت.

مشخصات ردمی 13 سی

این گوشی حول یک صفحه نمایش 6.74 اینچی (LCD) با وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+)، تراکم پیکسلی 260 PPI و بریدگی قطره شبنم ساخته شده است. این پنل از نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت پشتیبانی می کند.

این دستگاه از تراشه هلیو G85 مدیاتک با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 جفت شده است. این MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 بوت می شود.

این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین سه گانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور بدون نام عرضه می شود. در قسمت جلویی، دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است.

این گوشی تمام گزینه های اتصال مورد نیاز مانند دو سیم کارت، 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3، GNSS و USB Type-C را ارائه می دهد. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت است. این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی پشتیبانی می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.