ردمی 13C با چهار گزینه رنگی و نمایشگر ناچ در راه است

ردمی گوشی هوشمند جدیدی به نام Redmi 13C دارد که قرار است به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود. این گوشی هوشمند اخیراً به طور کامل از طریق یک ویدیوی دستی فاش شده است. اکنون، این برند به طور رسمی تصاویر خود را به صورت آنلاین منتشر کرده است که نشان می دهد عرضه نزدیک است.

در یک تیزر منتشر شده در X (توئیتر)، شیائومی بیان می‌کند که «ردمی 13C در راه است و رنگ‌های بیشتر، سبکی تازه، عملکرد قوی‌تر و پایدارتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و صاف‌تر، به‌علاوه دوربین‌هایی که دقت و صحت بیشتر را تضمین می‌کنند، به ارمغان می‌آورد. دید واضح تر!»

همچنین تصاویری از پنل پشتی و جلوی دستگاه را فاش می کند. با شروع از جلو، می‌توانیم ببینیم که این گوشی هوشمند دارای یک چانه ضخیم و یک قاب ضخیم پیشانی با یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین است. تصویر پنل پشتی نشان می‌دهد که گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و آبی روشن که شبیه رنگ سفید طوفان برفی پوکو F5 است عرضه می‌شود. در اینجا جزئیات دیگری در مورد Redmi 13C وجود دارد.

مشخصات ردمی 13C

ویدئویی که اخیرا فاش شده است نشان می دهد که Redmi 13C دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS با رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی تا 90 هرتز است. نکته قابل توجه این است که حاشیه‌های قابل‌توجهی در هر طرف و بریدگی قطره‌ای در جلو دارد. این گوشی دارای بدنه پلاستیکی در پشت است و در رنگ های براق سبز، آبی و مشکی موجود است.

از نظر قابلیت‌های دوربین، تنظیمات پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین جلو یک واحد 8 مگاپیکسلی است.

در زیر کاپوت، پردازنده Helio G85 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قابل ارتقا از طریق یک اسلات کارت microSD اختصاصی است. Redmi 13C بر روی سیستم عامل MIUI مبتنی بر Android 13 اجرا می شود. برای استفاده طولانی مدت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ تا 18 وات از طریق درگاه USB-C بسته بندی می کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.