گوشی هوشمند جدید ریلمی 4G LTE وارد FCC شد

چندین گوشی هوشمند در انتظار راه اندازی از ریلمی هستند، این لیست شامل ریلمی GT5 پرو، ریلمی C65 5G و موارد دیگر است. در میان همه اینها، یک دستگاه جدید ریلمی با کد مدل RMX3890 در FCC ظاهر شد که برخی از مشخصات و جزئیات دیگر را فاش کرد. همین مورد قبلاً در وب سایت های گواهینامه TKDN EEC و اندونزی مشاهده شده است.

همانطور که در لیست ذکر شده است، گوشی هوشمند ریلمی دارای ابعاد 164.6mmدر 75.4mmدر 7.59mm و وزن 185 گرم است. این یک تلفن هوشمند 4G LTE با گزینه های اتصال مانند 2G، 3G، 4G، 5G، بلوتوث، WiFi دو باند، GPS و NFC است. این گوشی هوشمند از چهار سیستم ناوبری شامل Beidou، Galileo، GLONASS و GPS پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد که این یک گوشی هوشمند میان رده 4G باشد، اما ما کاملاً مطمئن نیستیم زیرا هنوز هیچ چیز به طور رسمی تأیید نشده است. برای نتیجه گیری بهتر در مورد گوشی هوشمند آینده باید مدتی بیشتر صبر کنیم.

گوشی های هوشمند آینده ریلمی

علاوه بر این، ریلمی ریلمی GT5 پرو را فردا ساعت 14 به وقت محلی در چین عرضه می کند. این اولین گوشی هوشمندی است که از فیلمبرداری تله فوتو در Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند همراه با سنسور سونی LYTIA و صفحه نمایش BOE با روشنایی 3000 نیت عرضه می شود. این گوشی دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 24 گیگابایت رم خواهد بود.

ریلمی C65 5G نیز در دست ساخت است و ممکن است در اوایل دسامبر عرضه شود. این می تواند در 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این می تواند در دو رنگ بنفش تیره و سبز باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.