ریلمی جدول زمانی راه اندازی GT5 پرو را در چین اعلام کرد

ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه GT5 پرو در روزهای آینده است. ریلمی جدول زمانی عرضه گوشی هوشمند پرچمدار آینده را در Weibo منتشر کرده است. این برند قبلا تایید کرده است که در رویداد Snapdragon Summit 2023 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد. علاوه بر این، ریلمی همچنین تایید کرد که GT5 Pro با نمایشگری با حداکثر روشنایی 3000 نیت عرضه خواهد شد. فقط برای زمینه، گلکسی S23 اولترا سامسونگ دارای حداکثر روشنایی 1200 نیت است.

نکات برجسته

  • ریلمی جدول زمانی عرضه GT5 Pro را تایید کرده است.
  • پیش از این تایید شده بود که این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد.
  • انتظار می رود Realme GT5 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K OLED با نرخ رفرش 144 هرتز باشد.

ریلمی GT5 پرو را فقط در ماه نوامبر در چین عرضه خواهد کرد. با این حال، این گوشی هوشمند در مناطق دیگر عرضه خواهد شد، به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال آینده. تاریخ عرضه هنوز مشخص نشده است. این برند همچنین می‌تواند یک رویداد پخش زنده در Weibo اجرا کند.

پست Weibo Realme که به جدول زمانی راه اندازی اشاره می کند - چیکاو

مشخصات مورد انتظار ریلمی GT5 پرو

مدت‌هاست که Realme GT5 Pro در شایعات و فاش‌شده‌ها دیده می‌شود. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و پشتیبانی از نرخ رفرش تا 144 هرتز باشد.

در مورد عملکرد، می دانیم که ریلمی جی تی 5 پرو به آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. جدای از آن، شایعه شده است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. همه در حال ارتقا به اندروید 14 با پرچمدار جدید خود هستند و ریلمی نیز به احتمال زیاد این کار را خواهد کرد. GT5 Pro می تواند بر روی سیستم عامل Realme UI 5 مبتنی بر اندروید 14 اجرا شود.

برای عکاسی، دوربین سه گانه ای دارد که ممکن است دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OIS LYT-T808، سنسور 8 مگاپیکسلی Ultrawide OmniVision OV0810 و سنسور پریسکوپ تله فوتو 50 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، باتری. گفته می شود ریلمی GT5 Pro دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.