بررسی جزئیات دوربین هاسلبلاد برای سری اوپو فایند X7

اوپو امروز جلسه اصلی انجمن عکاسی سالانه خود را برگزار کرد که در آن اخبار جالبی در مورد برنامه های تصویربرداری آینده این شرکت دریافت کردیم. سیستم دوربین نسل بعدی Hasselblad HyperTone در سری اوپو Find X7 معرفی خواهد شد و اوپو جزئیات مربوط به توسعه جدید آن را توضیح داد. سری آتی اوپو Reno 11 و وان پلاس 12 از سیستم تصویری مشابه Find X7 برخوردار خواهند بود.

جزئیات سیستم دوربین هاسلبلاد اوپو

Oppo در مورد تلاش‌های خود در توسعه موتور کاملاً جدید HyperTone Image که از عکاسی محاسباتی برای مقابله با اعوجاج و سایر موانع رایج عکاسی موبایل استفاده می‌کند، صحبت کرد. موتور HyperTone همچنین حذف نویز هوش مصنوعی را در حوزه RAW به ارمغان می‌آورد و تصحیح روشنایی پیکسل‌های فردی را با فناوری ماتریس فوتون ارائه می‌دهد.

 جزئیات سیستم دوربین اوپو Hasselblad HyperTone - چیکاو

اوپو ادعا می کند که موتور تصویربرداری جدیدش می تواند وضوح را تا 30 درصد افزایش دهد در حالی که نویز تصویر را 60 درصد کاهش می دهد. پردازش تصویر جدید شامل کنترل نگاشت تن و تلفیق تصویر با نگاتیوهای دیجیتال است.

نمونه های سیستم دوربین HyperTone Hasselblad - چیکاو

اوپو همچنین به افزایش نمونه‌برداری رنگ خود، حل مشکلاتی مانند شکوفایی با هوش مصنوعی داخلی و عکس‌های پرتره با حس واضح فضا افتخار می‌کند. ماژول تله فوتو آینده در سری Find X7 به عنوان قوی‌ترین لنز زوم صنعت تبلیغ می‌شود و نوید تطبیق پذیری بیشتر در سناریوهای کم نور را می‌دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.