بازه زمانی عرضه سری اوپو رنو 11 اعلام شد

اوپو در ماه می گوشی های هوشمند Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ را به بازار چین معرفی کرد. اکنون، شش ماه بعد، به نظر می رسد که اوپو طبق الگوهای معمول، سری Reno 11 خود را آماده عرضه کند. اطلاعاتی که اخیراً از ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی منتشر شده، پنجره مورد انتظار عرضه سری Reno 11 در بازار چین را فاش کرده است.

بازه زمانی عرضه سری اوپو رنو 11

طبق گفته DCS، سری Reno 11 به طور آزمایشی در اواخر نوامبر در چین عرضه خواهد شد. او اضافه کرد که این نسل خاص شامل نسخه +Reno 11 Pro نخواهد شد، که نشان می دهد این شرکت ممکن است تنها Reno 11 و Reno 11 پرو را معرفی کند.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد که تمام مدل‌های Reno 11 به صفحه نمایش لبه خمیده مجهز خواهند شد. همچنین فاش شد که سری Reno 11 دارای نسخه های پیشرفته ای از ماژول های دوربین خواهد بود که قبلاً در سری Reno 10 ارائه شده بود. علاوه بر این، پیشنهاد شد که این مجموعه جدید یک دوربین ماکرو تله فوتو پریسکوپ را معرفی کند. علاوه بر این، همچنین فاش شد که پنل پشتی سری Reno 11 طراحی تازه‌ای خواهد داشت.

اگر سری Reno 11 واقعاً برای عرضه در ماه نوامبر برنامه ریزی شده است، این شرکت احتمالاً در روزهای آینده شروع به انتشار قریب الوقوع آن خواهد کرد. DCS همچنین اشاره کرد که آنر قصد دارد از سری آنر 100 خود در ماه نوامبر رونمایی کند.

علاوه بر این، فاش کننده به معرفی قریب الوقوع سری Vivo S18 اشاره کرد اما تاریخ دقیق عرضه را مشخص نکرد. بر اساس گزارش‌های دیگر، انتظار می‌رود که هر دو سری ویوو S18 و iQOO Neo 9 اولین نمایش خود را در ماه دسامبر در چین انجام دهند. DCS همچنین نشان داد که سری Nova 12 هوآوی برای عرضه در ماه دسامبر آماده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.