مانیتور لنوو Xiaoxin 25 با نرخ تازه سازی 100 هرتز رونمایی شد

لنوو مانیتور جدیدی را در چین رونمایی کرده است. این نمایشگر که به طور رسمی Lenovo Xiaoxin 25 نامیده می شود، مجموعه ای از ویژگی های خوبی را با قیمت درخواستی ارائه می دهد.

برخی از محصولات شیائوکسین در بازارهای جهانی با نام های مختلفی به فروش می رسند. اما ما نتوانستیم این محصول را پیدا کنیم. به هر حال، بیایید نگاهی به مشخصات این مانیتور و قیمت آن بیاندازیم.

مشخصات لنوو Xiaoxin 25

مانیتور Lenovo Xiaoxin 25 در یک رنگ سفید تک رنگ با طراحی آینده نگر وارد بازار می شود. باریک‌ترین نقطه آن تنها 6.9 میلی‌متر است و از بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار باریک‌تر است.

در سه طرف حاشیه‌های 2 میلی‌متری دارد، با این حال، قسمت پایین نسبتاً ضخیم‌تر است. یک پایه قابل جابجایی با یک سوراخ مدیریت کابل و یک پلت فرم برای قرار دادن تلفن ها ارائه می شود. همچنین پشتیبانی از پایه دیواری VESA وجود دارد.

در مورد صفحه نمایش، این مانیتور دارای پنل 24.5 اینچی IPS LCD (WLED) با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (FHD)، نرخ تازه سازی 100 هرتز و نسبت تصویر 16:9 است. صفحه نمایش از عمق رنگ 8 بیتی (6 بیتی + FRC)، سطح روشنایی معمولی 250 نیت و زمان پاسخ 4 میلی ثانیه پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش می تواند 99 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش دهد و نسبت کنتراست 1300:1 و همچنین زاویه دید 178 درجه دارد. همچنین، نور DC را ارائه می‌کند و برای Eyesafe Display 2.0، نور آبی کم TÜV Rheinland و بدون سوسو TÜV Rheinland تأیید شده است.

آخرین اما نه کم اهمیت، این مانیتور با پورت HDMI 1.4 و پورت VGA عرضه می شود.

قیمت لنوو Xiaoxin 25

مانیتور Lenovo Xiaoxin 25 در چین تنها 699 ین (95 دلار) قیمت دارد. برای مدتی محدود، با قیمت تخفیف خورده 599 ین (80 دلار) به فروش می رسد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.