لنوو در سال 2025 تبلتی با صفحه نمایش کشویی سامسونگ عرضه می کند

بخش نمایشگر سامسونگ مدت‌هاست که ما را با تبلت‌ها و گوشی‌های مفهومی و نمونه اولیه با صفحه‌نمایش‌های کشویی و غلتشی آزار می‌دهد و یکی از این نمایشگرها به زودی در یک محصول خرده‌فروشی دیده می‌شود.

رسانه های کره ای گزارش می دهند که لنوو در حال کار بر روی تبلتی است که دارای صفحه نمایش کشویی توسعه یافته توسط سامسونگ باشد. گفته می شود این تبلت دارای یک صفحه نمایش استاندارد 13 اینچی است که می تواند به بیرون کشیده شود و تا 17 اینچ کشیده شود.

به گفته تحلیلگر صنعت راس یانگ، این دستگاه در سه ماهه دوم (دوره آوریل تا ژوئن) سال آینده راه اندازی خواهد شد. طبق گزارش ها، این تبلت و لپ تاپ هیبریدی در حال توسعه است و ممکن است از ورودی قلم مانند تبلت ها و گوشی های پرچمدار سامسونگ پشتیبانی کند.

اگر هنوز مشخص نیست، این تبلت توسط لنوو به فروش می رسد و تبلت گلکسی نخواهد بود. سامسونگ به سادگی فناوری نمایشگر را در اختیار سازنده چینی قرار می دهد.

در واقع، فروش این نمایشگرها به رقبا ممکن است تمام کاری باشد که غول کره ای برای آینده قابل پیش بینی انجام می دهد، زیرا هنوز کار زیادی برای انجام دادن روی صفحه نمایش های تاشو قبل از شروع به جذب مصرف کنندگان با فاکتورهای فرم جدید دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.