احتمالا اپل سه مدل جدید آی پد را سه شنبه آینده معرفی کند

بسیاری تصور می‌کردند که پس از رونمایی از سری جدید آیفون 15، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در ماه گذشته، دیگر شاهد عرضه سخت‌افزار اپل در سال 2023 نخواهیم بود. لوله ای که توسط این باند در کوپرتینو به جا مانده و منجر به اعلامیه ای شد که طبق آن سه تبلت آیپد جدید را طبق Supercharged (از طریق CultofMac) نشان می داد. همچنین می‌توانیم یک مداد اپل جدید با شارژ USB-C ببینیم.

این گزارش به نقل از منبعی «آشنا با برنامه‌های رسانه‌ای اپل» اشاره می‌کند که می‌گوید این سه‌شنبه، 17 اکتبر، اپل یک آی‌پد پایه جدید، یک آی‌پد ایر مجهز به M2 و یک آی‌پد مینی جدید معرفی خواهد کرد. iPad سطح پایه نسل یازدهم خواهد بود که جایگزین نسل دهم آی‌پد می‌شود که در اکتبر 2022 معرفی شد. آی‌پد ایر قبلی، اولین تراشه‌ای که از تراشه‌های سری M استفاده می‌کرد، در مارس 2022 معرفی شد.

همچنین شایعه شده که در روز سه شنبه معرفی می شود، آیپد مینی 7 است که می تواند از چیپست A16 Bionic استفاده کند، همان چیپست که در حال حاضر برای اجرای مدل های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استفاده می شود. علاوه بر این، آی‌پد مینی 7 جدید نقص «ژله‌ای اسکرول» را برطرف می‌کند که باعث می‌شود سمت چپ صفحه نمایش عقب بماند در حالی که سمت راست با سرعت عادی حرکت می‌کند. انتظار می‌رود هر سه تبلت بهبود جزئی در مشخصات دریافت کنند.

انتظار نمی رود اپل نمایش بزرگی را برای عرضه آی پدهای جدید برگزار کند زیرا این خبر توسط این شرکت در یوتیوب و از طریق سایت اتاق خبر آن اعلام خواهد شد. انتظار می رود مدل های OLED iPad Pro در نیمه دوم سال 2024 رسمی شوند. این منطقی است زیرا نیمه اول سال تحت سلطه رایانه فضایی ویژن پرو اپل خواهد بود. انتظار داریم مدل جدید آیپد پرو با نمایشگر ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه شود.

از زمان پایان کرونا، فروش تبلت کاهش یافته است. اپل در آن دوره زمانی که بسیاری از آنها در خانه کار می کردند و دانش آموزان در کلاس های مجازی شرکت می کردند، شاهد افزایش فروش آی پد بود. شاید تزریق مدل‌های جدید آی‌پد، فروش تبلت‌های اپل را تحریک کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.