گلکسی زد فولد 5 در تست دراپ آیفون 15 پرو مکس را شکست داد

Allstate Protection Plans، شرکتی که ضمانت‌های تمدید شده و طرح‌های محافظت از آسیب‌های تصادفی را برای وسایل الکترونیکی و سایر اقلام مصرفی ارائه می‌دهد، آزمایش شکستگی را بر روی Galaxy S23 Ultra، iPhone 15 Pro Max، گلکسی زد فولد 5 و Pixel Fold انجام داده و نتایج را به دست آورده است. کاملا تعجب آور هستند در حالی که بیشتر مردم ممکن است فکر کنند که تلفن های تاشو ممکن است به خوبی گوشی های سنتی عمل نکرده باشند، خوشبختانه اینطور نیست.

در اولین آزمایش، این شرکت تمام گوشی‌ها را از ارتفاع شش فوتی با نمایشگرهای رو به پایین پایین انداخت. در این حالت، نمایشگرهای بیرونی گوشی های تاشو به جای نمایشگرهای داخلی، رو به زمین بود. متأسفانه هیچ یک از دستگاه ها سالم بیرون نیامدند. صفحه نمایش هر چهار گوشی به شدت شکسته بود.

صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فولد 5 در تست سقوط زنده ماند

از آنجایی که دستگاه‌های تاشو دارای صفحه‌نمایش داخلی نیز هستند، Allstate Galaxy Z Fold 5 و Pixel Fold را با نمایشگرهای اصلی رو به پایین از همان ارتفاع کنار گذاشت. با کمال تعجب، نمایشگرهای تاشو هر دو گوشی از این آزمایش جان سالم به در بردند. یعنی صفحه نمایش ها شکسته نشدند. در عوض، آنها آسیب جزئی قاب، خراشیدگی و فرورفتگی صفحه نمایش را متحمل شدند. بنابراین، می توان گفت که گلکسی زد فولد 5 پس از دو بار افتادن یک صفحه نمایش سالم داشت اما آیفون 15 پرو مکس پس از یک بار افتادن هیچ صفحه نمایشی نداشت.

سپس این شرکت گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 15 پرو مکس را با پشتی رو به پایین رها کرد. در حالی که پنل پشتی هر دو گوشی شکسته شده بود، لنزهای دوربین آیفون 15 پرو مکس نیز آسیب دیدند که در مورد گلکسی اس 23 اولترا صدمه دیده بود. بنابراین، گوشی اپل، با وجود اینکه از تیتانیوم ساخته شده است، به اندازه گوشی سامسونگ در مکان های مناسب بادوام نیست.

همه تلفن‌ها با استفاده از دستگاهی که به طور خاص برای انجام این کار ساخته شده است، کنار گذاشته شدند. با این حال، آزمایش در یک محیط کنترل شده انجام نشد. بنابراین، ممکن است تفاوت هایی در زاویه و سرعت سقوط دستگاه ها روی زمین وجود داشته باشد. بنابراین، نتایج ممکن است کاملا دقیق نباشد یا منعکس کننده دوام دنیای واقعی این دستگاه ها باشد.

گلکسی اس 24 دارای قاب تیتانیومی است

همانطور که گفته شد، این آزمایش نشان می‌دهد که سامسونگ دستگاه‌های تاشو خود را تقریباً به اندازه دستگاه‌های سنتی بادوام ساخته است که یک دستاورد کاملاً بزرگ است. همچنین انتظار می رود سامسونگ برای ساخت گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 24 از تیتانیوم استفاده کند. جالب است که ببینیم آیا گوشی های آینده قوی تر از گلکسی S23 هستند یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.