چگونه در دایرکت اینستاگرام با عکس پاسخ دهیم؟

اینستاگرام همه چیز دارد، از Reels گرفته تا Highlights و فیلترهای جدید سرگرم کننده، به اندازه ای که هر کاربر اینستاگرام را مشغول نگه دارد. علاوه بر این، کاربران اینستاگرام هم اکنون می توانند با ارسال یک پاسخ عکس، واکنش های منحصر به فرد خود را به دایرکت نشان دهند!

جواب سریع

با کلیک بر روی نماد دوربین در پایین سمت چپ صفحه DM خود می توانید پاسخ عکس را در اینستاگرام ارسال کنید. می توانید یک عکس یا یک ویدیو بگیرید و آن را به عنوان پاسخ ارسال کنید! این بسیار ساده است و به شما امکان می دهد با دوستان خود به گونه ای ارتباط برقرار کنید که قبلاً نمی توانستید.

اینستاگرام به افزودن ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد تا برنامه را برای کاربرانش تعاملی‌تر و جذاب‌تر کند تا شما از تجربه کامل برخوردار شوید. چیزی که فقط به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع شد، به یکی از پرکاربردترین برنامه ها در جهان تبدیل شده است.

در این مقاله در مورد نحوه استفاده از قابلیت پاسخ عکس در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. همراه چیکاو باشید.

ارسال پاسخ عکس در اینستاگرام

اگر می‌خواهید به‌جای ارسال پیامک «LOL» ویدیویی از خنده‌تان را ارسال کنید یا تصویری را از گالری خود بفرستید که مناسب حال و هوا باشد، اینستاگرام پشت شماست!

در یک به‌روزرسانی در سال 2021، اینستاگرام دارای ویژگی‌هایی که شامل پاسخ‌های بصری به پیام‌ها بود که به شما امکان می‌داد پاسخ‌های ویدیویی و عکس را به DM ارسال کنید. مانند اسنپ چت، پاسخ‌های عکس را می‌توان به‌طور موقت و فقط برای چند ثانیه در دسترس قرار داد یا در چت ذخیره کرد تا برای همیشه نگه‌داری شود.

در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی برای ارسال عکس به عنوان پاسخ به دایرکت در اینستاگرام آمده است:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • با کشیدن انگشت به چپ یا ضربه زدن روی نماد پیام ها در گوشه بالا سمت راست به بخش پیام های پیامکی خود بروید.
  • DM را که می خواهید پاسخ عکس به آن ارسال کنید باز کنید.
  • روی نماد دوربین آبی رنگ در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید.

  • می توانید عکس بگیرید یا فیلم بگیرید. همچنین می توانید از گالری خود رسانه اضافه کنید.
  • با ضربه زدن بر روی نماد دکمه پخش در پایین سمت چپ صفحه، تنظیمات حریم خصوصی را همانطور که می خواهید تغییر دهید. شما می توانید بین:
  1. اجازه پخش مجدد
  2. در چت نگه دارید
  3. یک بار مشاهده کنید تنظیمات حریم خصوصی را تغییر دهید
  • برای ارسال تصویر، “ارسال” را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید. ارسال در پایین سمت راست را فشار دهید.

خوب است بدانید:

  • قابلیت پاسخ به عکس در اینستاگرام دارای ویژگی‌های مشابه استوری‌های اینستاگرام است، به این معنی که می‌توانید از تمام ابزارهایی که در اختیار دارید برای پاسخ‌های عکس خود استفاده کنید.
  • می توانید از GIF، موسیقی، فیلترها و استیکرها در سلفی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به پاسخ‌های خود کپشن اضافه کنید، همانطور که هنگام آپلود استوری در اینستاگرام انجام می‌دهید.
  • اینستاگرام با گنجاندن این ویژگی به عنوان بخشی از دایرکت های خود، به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود به همان روشی که به صورت عمومی با فالوورهای خود در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، ارتباط برقرار کنید.
  • این باعث می شود DM و ارتباط شما جذاب تر و یک تجربه سرگرم کننده باشد.

چگونه به یک پیام عکس در اینستاگرام پاسخ دهیم؟

اگر عکس یا ویدیویی را در دایرکت خود دریافت می کنید، یک راه سریع و آسان برای پاسخ دادن خلاقانه وجود دارد که به شما امکان می دهد متن مکالمه را دست نخورده نگه دارید.

وقتی عکس یا پیام ویدیویی ارسال شده برای شما را باز می‌کنید، روی نماد دوربین در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. روی نماد دوربین آبی رنگ ضربه بزنید.

  • یک عکس بگیرید یا یک ویدیو ضبط کنید.

  • یک عنوان اضافه کنید یا آن را هر طور که می خواهید ویرایش کنید.
  • تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.
  • “Send” را فشار دهید.

انجام این کار بلافاصله عکس اصلی را به یک برچسب در گوشه سمت راست بالای صفحه تبدیل می کند. همچنین می توانید آن را جابجا کنید و اندازه آن را تغییر دهید تا به عنوان برچسب از آن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از GIF، برچسب‌ها و فیلترها برای واکنش خود استفاده کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا با پاسخ های عکس خود به روش های سرگرم کننده و خلاقانه بازی کنید!

آیا می توان به استوری اینستاگرام با عکس پاسخ داد؟

در حال حاضر کاربران نمی توانند به استوری های اینستاگرام با عکس پاسخ دهند. با این حال، شما فقط به متن محدود نمی شوید. ویژگی‌های جدید اینستاگرام شما را قادر می‌سازد تا با ایموجی‌ها و GIF به استوری‌ها پاسخ دهید.

جمع بندی

با ویژگی‌های همیشه در حال تکامل، اینستاگرام به چیزی بیش از یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی با قابلیت های منحصر به فرد خود، اکنون در حال سازگاری و رقابت با برنامه هایی مانند اسنپ چت است و پیام های بصری آنی و زودگذر را در مدل خود گنجانده است.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.