چگونه یک استوری اینستاگرام را لوپ کنیم؟

استوری های اینستاگرام به طور گسترده ای به عنوان ابزار بازاریابی برای به نمایش گذاشتن روزهای عادی شما استفاده می شود. می‌توانید تصاویر، ویدیوهای کوتاه، حلقه‌ها و انیمیشن‌های کوتاه را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید.

اخیراً روند جدیدی از ویدیوهای لوپ شده شروع شده است که ما را به این سؤال می رساند که چگونه می توانیم استوری ها را در اینستاگرام لوپ کنیم.

جواب سریع

با استفاده از ویژگی بومرنگ موجود در اینستاگرام می توانید حلقه ها و استوری های اینستاگرام خود را لوپ کنید. همچنین می‌توانید از برنامه بومرنگ و راه‌های دیگر مانند عکس‌های زنده استفاده کنید تا هر ویدیویی را که می‌گیرید به یک ویدیوی لوپ تبدیل کنید که در طول داستان در تکرار پخش می‌شود.

در این مقاله، با جزئیات بیشتری خواهیم دید که چگونه می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را به همراه برخی ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگر که می‌توانید با استوری‌های خود استفاده کنید، لوپ کنید. همراه چیکاو باشید.

روش های مختلف برای لوپ استوری اینستاگرام

به‌طور پیش‌فرض، اینستاگرام ویدیوهایی را که پست می‌کنید در استوری‌تان لوپ نمی‌کند، اما راه‌های مختلفی برای انجام این کار و ساختن ویدیوهای لوپ برای استوری‌هایتان وجود دارد.

روش شماره 1: از بومرنگ استفاده کنید

با ویژگی بومرنگ، می‌توانید هر ویدیویی را که در محل فیلم‌برداری می‌کنید به یک ویدیوی لوپ تبدیل کنید که اگر دوست یا دنبال‌کننده‌ای استوری شما را باز کند، به‌طور خودکار اجرا می‌شود.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • برای دسترسی به دوربین استوری، انگشت خود را به سمت راست روی صفحه بکشید.
  • نماد بی نهایت (“∞”) را روی صفحه نمایش خود لمس کنید تا به حالت بومرنگ بروید.
  • یک ویدیوی کوتاه بگیرید.
  • آن را در استوری خود قرار دهید.
  • الگوریتم اینستاگرام به طور خودکار ویدیوی شما را به یک ویدیوی لوپ تبدیل می کند.

نکته

هرچه مدت زمان بیشتری دکمه شاتر را نگه دارید، بومرنگ شما طولانی تر خواهد بود.

همچنین می‌توانید اپلیکیشن بومرنگ را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید تا ویژگی‌های اضافی را دریافت کنید. یا با ویژگی های برنامه بومرنگ آشنا شوید.

روش شماره 2: از عکس های زنده استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های لوپ کردن استوری‌های اینستاگرام، استفاده از عکس‌های زنده روی گوشی برای ایجاد یک ویدیوی حلقه‌ای است.

اکثر دوربین‌های مدرن گوشی‌های هوشمند در حال حاضر مجهز به فناوری عکس زنده هستند که می‌توان از آن برای ساختن ویدیوهای کوتاه سرگرم‌کننده برای پست کردن شما استفاده کرد!

این مراحل را دنبال کنید تا تصویر زنده خود را حلقه کنید:

  • با استفاده از این ویژگی در دوربین گوشی هوشمند خود یک عکس زنده بگیرید.
  • تصویر زنده را در گالری خود بیابید و به گزینه های عکس دسترسی پیدا کنید.
  • برای ایجاد یک ویدیوی کوتاه از تصویر خود، گزینه حلقه را انتخاب کنید.
  • ویدیو را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید:

این ویژگی در گوشی‌های هوشمند مدل جدید فقط با پردازنده‌ها و تراشه‌های جدیدتر موجود است. اگر مدل قدیمی‌تری دارید، ممکن است این ویژگی برای شما در دسترس نباشد.

روش شماره 3: از برنامه های کاربردی خارجی استفاده کنید

روش‌هایی که در بالا دیدیم برای ویدیوهایی است که در محل می‌گیرید یا تصاویر زنده، ویژگی‌ای که هنوز در صنعت نسبتاً جدید است، اما اگر بخواهید از ویدیویی که قبلاً در تلفن همراه خود ذخیره شده است، حلقه‌ای ایجاد کنید چه؟

متأسفانه اینستاگرام هنوز ویژگی اختصاصی برای این اقدام را اعلام نکرده است.

با این حال، یک راه ساده برای حل آن، استفاده از برنامه های کاربردی قابل دانلود خارجی و کاربر پسند مانند Adobe Premiere Rush در اندروید و سایر نرم افزارهای حلقه ویدیو برای ساختن ویدیوهای لوپ است.

با استفاده از برنامه های خارجی، می توانید ویدیوهای لوپ شده خود را از قبل در گوشی خود ذخیره کنید و زمانی که آنها را در اینستاگرام به صورت استوری ارسال می کنید، به طور خودکار به صورت یک ویدیوی لوپ شده پخش می شوند. ماموریت انجام شد!

ویژگی های مفید برای استفاده در فیلم های لوپ شده

اینستاگرام اخیراً بسیاری از ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز را به خصوص در بخش استوری معرفی کرده است تا به شما کمک کند استوری‌ها و حلقه‌های خود را متمایز کنید و به دست بیاورید.

نکات مهم

  • نکته شماره 1: موسیقی را به داستان های خود اضافه کنید

اکنون می توانید از گزینه موسیقی اینستاگرام برای اضافه کردن هر آهنگ دلخواه به عنوان پس زمینه برای استوری خود استفاده کنید.

آهنگ ها می توانند هاله ای جذاب در استوری شما ایجاد کنند و به ترجمه احساسات پشت آن به روشی بسیار بهتر و قابل ربط کمک کنند.

  • نکته شماره 2: به استوری های خود افکت اضافه کنید

می‌توانید جلوه‌های مختلفی را به استوری خود اضافه کنید تا بیشتر جلوی دید بینندگانتان ظاهر شود و توجه بیشتری را به خود جلب کنید و در نهایت تأثیر مثبتی بر دسترسی شما داشته باشید.

افکت‌ها را به استوری خود اضافه کنید، اما فقط قبل از پست کردن، پس از باز شدن ویدیو، انگشت خود را روی صفحه به چپ یا راست بکشید. می‌توانید از میان افکت‌ها و فیلترهای مختلف، یکی را انتخاب کنید که بیشتر با محتوای شما مطابقت دارد.

  • نکته 3: از چندین ویژگی در یک داستان استفاده کنید

شما همچنین می توانید از چندین ویژگی در یک داستان استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از موسیقی اینستاگرام در استوری خود استفاده کنید و همچنین به آن استیکر اضافه کنید.

بسته به نوع ویدیویی که پست می‌کنید، همه چیز به ترکیب، تطبیق و همراهی با آنچه برای شما مناسب‌تر است بستگی دارد!

 

جمع بندی

بازاریابی و حضور در رسانه های اجتماعی امروزه ضروری است، به ویژه با دیجیتالی شدن در حداکثر آن. داشتن مهارت هایی که به برجسته کردن محتوای شما در دریای اطلاعات کمک می کند بسیار سودمند خواهد بود.

پس منتظر چه چیزی هستید؟ گوشی خود را بردارید و تمامی احتمالات استفاده از ویدیوهای لوپ شده را در استوری های خود کشف کنید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.