جزئیات دوربین Realme GT5 Pro از جمله زوم پریسکوپ لو رفت

شایعات حاکی از این است که ریلمی در هفته‌های آتی مدل بعدی GT Neo6 را به بازارهای بین‌المللی با نام GT5 معرفی خواهد کرد (به نام Neo6 فقط در چین استفاده می‌شود). این مدل با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 تجهیز می‌شود. سپس در انتهای سال، این برند، مدل GT5 Pro را به بازارهای بین‌المللی معرفی خواهد کرد که با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

امروز جزئیات بیشتری از مدل GT5 Pro به‌طور غیررسمی از منبع معتبر در چین که حساب Weibo خود را به نام Digital Chat Station / Digital Chatter معرفی می‌کند، منتشر شد.

یکبار دیگر گفته می‌شود که GT5 Pro دارای دوربین زوم پریسکوپی خواهد بود و این به نظر می‌آید از حسگر 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم اپتیکی 3 برابر استفاده خواهد کرد. این مقدار زوم اپتیکی نسبت به حالت معمول دوربین‌های پریسکوپی که معمولاً ۵ برابر یا ۱۰ برابر است، کمتر است. اما این همچنان یک شایعه است.

به هر حال، به دوربین اصلی می‌آییم، این دوربین از حسگر Sony IMX9 سری 1/1.4 اینچ با OIS استفاده خواهد کرد. جالب است که OnePlus 12 نیز دقیقاً از همان مجموعه دوربین‌ها استفاده خواهد کرد. اما با بهبودهای معمولی که در دوربین‌های Hasselblad معمولی موجود است که در Realme وجود نخواهد داشت. تعجبی نیست چون Oppo، OnePlus و Realme واقعاً نزدیک هم هستند و به نظر می‌آید که روز به روز نزدیک‌تر می‌شوند و بسیاری از قطعات را به اشتراک می‌گذارند.

تا این لحظه، همه‌چیزی که درباره GT5 Pro می‌دانیم همین است. به نظر می‌آید یک پیشنهاد اصلی از نوع نخستین‌ها خواهد بود، برخلاف GT5 که بر اساس اطلاعاتی که تاکنون شنیده‌ایم به مسیر “کشتن پرچمدار” می‌رود. از ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه‌نمایش OLED 144 هرتز با اندازه 6.74 اینچ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دو نسخه باتری و شارژ: 4,600 میلی‌آمپرساعت + 240 وات و 5,200 میلی‌آمپرساعت + 150 وات اشاره کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.