احتمالا سری گلکسی اس 24 سلفی های بهتری ثبت نکند

همچنین در حالی که سامسونگ دو گوشی جدید قاب‌پذیر را برای رویداد Galaxy Unpacked که برنامه‌ریزی شده استفاده می‌شود، که در تاریخ 26 ژوئیه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند، مطمئن باشید که این شرکت نیز در حال کار بر روی گوشی پرچمدار نسل بعدی خود، گلکسی اس 24، است. برای مدل سال 2024، برخی از اجزاي سخت‌افزاری ارتقاء می‌یابند در حالی که برخی دیگر احتمالاً نه، و یک گزارش جدید اعلام می‌کند که دوربین سلفی در دسته‌ی اخیر جای می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

پس از چهار سال استفاده از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی برای مجموعه گلکسی اس پرچمدار، سامسونگ در ابتدای امسال بهبود یافته‌ای با سنسور 12 مگاپیکسلی معرفی کرد که در سری گلکسی اس 23 استفاده شد. و طبق گزارش همکاران ما در گلکسی کلاب، سامسونگ هیچ نقطه‌ای برای استفاده از سنسور با رزولوشن بالاتر برای مجموعه گلکسی اس 24 سال آینده ندارد.

گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 الترا باید از همان سنسور 12 مگاپیکسلی مشابه مدل‌های 2023 استفاده کنند. استفاده مجدد از سنسور امسال به معنای عدم بهبود عکاسی سلفی در سال آینده نیست. اما اگر هرگونه بهبودی وجود داشته باشد، آن به واسطه بهبود نرم‌افزار دوربین و پردازش هوش مصنوعی خواهد بود.

سامسونگ حداقل یک سنسور را جایگزین خواهد کرد

علاوه بر این که دوربین سلفی همچنان همان‌طور باقی می‌ماند، ممکن است شما شایعاتی درباره برنامه‌ریزی سامسونگ برای استفاده مجدد از سنسور ISOCELL HP2 با رزولوشن 200 مگاپیکسل برای مدل گلکسی اس 24 الترا در سال آینده شنیده باشید.

سنسور ISOCELL HP2 در ابتدای امسال از طریق مدل S23 Ultra رونمایی شد و شاید شرکت تکنولوژی کره‌ای هنوز نتوانسته با تمام قدرت از این سنسور جدید بهره ببرد. بنابراین، استفاده مجدد از آن تنها یک سال پس از عرضه‌اش برای سامسونگ منطقی به نظر می‌آید و احتمالاً با استفاده از ابزارهای دیگر، تجربه دوربین را بهبود خواهد بخشید.

اگر همه این‌ها بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، خب، یک اجزایی وجود دارد که ممکن است در سال 2024 تعویض شود. گزارش‌های گذشته نشان می‌دهد که گلکسی اس 24 الترا حداقل یک ارتقاء مهم در سخت‌افزار دوربین از طریق بهتر شدن دوربین تله‌فوتو خواهد داشت. گلکسی اس 23 الترا از یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک واحد زوم 10 مگاپیکسلی 10 برابر استفاده می‌کند، اما گلکسی اس 24 الترا قرار است دوربین تله‌فوتو 3 برابری را با واحدی که توانایی زوم 5 برابری دارد، جایگزین کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.