گلکسی A54 به روز رسانی امنیتی ژوئیه 2023 را دریافت می کند

در طول سه هفته گذشته، سامسونگ به چندین تلفن همراه و تبلت با پچ امنیتی ژوئیه 2023 به‌روزرسانی ارائه داده است. اکنون، شرکت کره‌ای این به‌روزرسانی امنیتی جدید را به گلکسی A54 در چند کشور آسیا، اروپا و مناطق آمریکای لاتین منتشر کرده است. همراه چیکاو باشید.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی A54 با نسخه فریمور A546EXXS4AWG1 در کشورهای آسیایی، از جمله بنگلادش، هند و سری‌لانکا عرضه شده است. در کشورهای اروپایی، گلکسی A54 دریافت به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 با نسخه فریمور A546BXXS4AWF7. در کشورهای مناطق آمریکای لاتین، تلفن هوشمند میان‌رده با به‌روزرسانی جدیدی با نسخه فریمور A546EXXS4AWF7 شروع به دریافت آپدیت کرده است.

به‌روزرسانی امنیتی گلکسی A54 جولای 2023: چه چیزی جدید است؟

این به‌روزرسانی جدید مجموعه پچ امنیتی ژوئیه 2023 را به‌همراه دارد که تأیید شده است که بیش از 90 آسیب امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی به‌همراه نمی‌آورد.

اگر گلکسی A54 خود را در یکی از کشورها یا مناطق ذکر شده بالا دارید، می‌توانید اکنون برای چک کردن به‌روزرسانی جدید اقدام کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی گزینه دانلود و نصب در گوشی خود ضربه بزنید. به‌طور جایگزین، می‌توانید آخرین فایل فریمور مناسب با شماره مدل گوشی خود را از پایگاه داده فریمور ما دانلود کنید و با استفاده از ابزار Odin سامسونگ آن را به‌صورت دستی فلش کنید.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.