خریداران پیش‌خرید Galaxy Z Fold 5، Flip 5، Tab S9 و Watch 6 در ایالات متحده، ۵۰ دلار اعتبار دریافت می‌کنند

سامسونگ امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که رویداد Unpacked بعدی خود را در تاریخ ۲۶ ژوئیه برگزار خواهد کرد. این رویداد Unpacked برای اولین بار در سئول، کره برگزار خواهد شد و سامسونگ در آن گوشی‌های Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، Galaxy Tab S9 و سری Galaxy Watch 6 را رونمایی خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

همانطور که اغلب رخ می‌دهد، سامسونگ همزمان با اعلام تاریخ رویداد، رزروها را برای دستگاه‌های آینده باز کرده است و در ایالات متحده، این شرکت کره‌ای برای همه علاقه‌مندان به پیش‌خرید یکی از این دستگاه‌ها، تخفیفی ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از نام و آدرس ایمیل خود (در صورت تمایل می‌توانید شماره تلفن هم ارائه دهید) در وبسایت سامسونگ به‌طور رسمی ثبت‌نام کنید تا در هنگام شروع دوره پیش‌خرید، مبلغ ۵۰ دلار اعتباری دریافت کنید که در صورتی که تصمیم به پیش‌خرید دستگاهی می‌گیرید، بر روی آن اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است که حتی اگر در یک زمان چندین دستگاه را سفارش دهید، تخفیف ۵۰ دلاری فقط برای یک دستگاه اعمال می‌شود.

پیشنهاد اعتبار ۵۰ دلاری برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید یکی از گوشی‌های جدید قاب‌پذیر، تبلت‌ها یا ساعت‌هوشمند سامسونگ را تهیه کنید، بهتر است هرچه سریعتر ثبت‌نام کنید. و اگر در کشور خود قرار ندارید اما علاقه‌مندید بدانید آیا پیشنهاد مشابهی در کشور شما نیز وجود دارد یا خیر، می‌توانید با مراجعه به وبسایت Samsung.com اطلاعات را بدست آورید.

ممکن است در طی هفته‌های آینده به طور مکرر بررسی‌هایی انجام دهید، زیرا بخش محلی سامسونگ در کشور شما ممکن است نزدیک‌تر به رویداد Unpacked اینگونه پیشنهادات را معرفی کند به جای اینکه آن را امروز یا در طول هفته آینده انجام دهد. درباره آغاز دوره پیش‌خرید، هنوز اطلاعات رسمی در دسترس نیست، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که این اتفاق در روز رویداد رخ دهد، همانند رونمایی از محصولات اصلی قبلی سامسونگ.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.