سری گلکسی اس 24 سامسونگ شامل سه مدل می شود، اسم رمز فاش شد!

گزارشی منتشر شده در ماه ژانویه بیان کرده بود که سری گلکسی اس 24 سامسونگ، که قرار است در فصل اول سال 2024 عرضه شود، شامل دو مدل به جای سه مدل خواهد بود، یعنی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 الترا. گفته شده بود که مدل گلکسی اس 24 پلاس توسط کنگلومره کره‌ای حذف خواهد شد. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این اتفاق نخواهد افتاد و سری اس 24، همانند سری اس 23، شامل مدل‌های وانیلا، پلاس و الترا خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

این خبر از سایت‌های SamMobile و GalaxyClub به دست آمده است که ادعا می‌کنند سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با نام کد “Muse” شناسایی کرده است و سه نام کد متفاوت برای تلفن‌های هوشمند وجود دارد – میوز 1، میوز 2 و میوز 3 – که نشان می‌دهد سری اس 24 شامل نسخه پلاس خواهد بود.

گلکسی اس 24 الترا به نام کد میوز 3 شناخته می‌شود، بنابراین گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس ممکن است به ترتیب با نام کد میوز 1 و میوز 2 شناخته شوند. منابع همچنین تأکید کردند که گلکسی اس 24 الترا دارای یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر است که جایگزین واحد تله‌فوتو با زوم 3 برابر در گلکسی اس 23 الترا خواهد شد.

در ماه آوریل، شنیدیم که سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس 24 الترا واحد تله‌فوتو با زوم 3 برابر را حذف کند و به جای آن از یک دوربین تله‌فوتوی تاشو با زوم قابل تنظیم 3-10 برابر استفاده کند. برای اطمینان بیشتر، باید منتظر بیشترین شواهد باشیم. و با فاصله بیش از شش ماه تا معرفی سری اس 24، می‌توانید در ماه‌های آینده بیشتر درباره این سری اطلاعات کسب کنید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.