روش استفاده از شامپو فرش را برای سلامت فرش یاد بگیرید

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شستن فرش، استفاده از شامپو فرش است. برای پاک‌سازی لکه‌های جزئی نیازی به شستن کامل فرش‌های دست‌بافت و ماشینی ندارید؛ شامپو فرش می‌تواند به‌راحتی آلودگی‌های جزئی را برطرف کند. البته در برخی موارد از شامپو برای شستن تمام قسمت‌های فرش استفاده می‌شود.

می‌توانید از طریق قالیشویی آنلاین در تهران، فرش را به‌صورت تمیز و شسته شده نیز تحویل بگیرید. در قالیشویی ارزان شهر از به‌روزترین تجهیزات و مواد شست‌وشو که مناسب شستن تمام فرش‌ها است، استفاده می‌شود تا رضایت مشتریان جلب شود.

مراحل شستن فرش با شامپو

برای شستن فرش از طریق شامپو باید مراحل خاصی را طی کنید و نکات ریز آن را رعایت کنید تا فرش به طور کامل تمیز شود. همه این مراحل در بهترین قالیشویی تهران تأیید شده است.

مرحله اول

برای شستن فرش با شامپو، ابتدا تمام قسمت‌های فرش را جارو بکشید تا گردوغبار موجود در لابه‌لای پرز‌ها کاملاً تمیز شود و هیچ آلودگی اضافی در سطح فرش نباشد.

مرحله دوم

در این مرحله حتماً در انتخاب نوع شامپو فرش دقت کنید. نحوه استفاده از هر نوع شامپو در روی آن نوشته شده است که می‌توانید طبق دستورالعمل آن پیش بروید. همچنین می‌توانید به سایت قالیشویی آنلاین شهر مراجعه کنید تا نحوه صحیح استفاده از شامپو فرش را بدانید.

برای شست‌و‌شو فرش علاوه‌بر شامپو نیاز به سطل آب و پارچه نخی یا اسفنج نیز دارید. ابتدا شامپو فرش را در آب بریزید و کاملاً مخلوط کنید تا کف کند. سپس از اسفنج یا پارچه نخی استفاده کنید و کف را روی تمام قسمت‌های فرش بکشید.

زمانی که از تمیز شدن تمام قسمت‌های فرش مطمئن شدید، نیم ساعت صبر کنید تا کف روی فرش بماند. در‌نهایت، با استفاده از یک دستمال خیس محلول و کف باقی‌مانده روی فرش را پاک کنید. باید چند ساعت صبر کنید تا فرش کاملاً خشک شود. در هنگام شست‌وشو حتماً دقت کرده تا محلول آب و کف بر روی فرش نریزد و فقط کف آن را روی فرش بکشید. کف می‌تواند سطح فرش را کاملاً پاک‌سازی کند؛ اما چون محلول تا ریشه فرش می‌رسد، در صورت خیس ماندن می‌تواند باعث پوسیدگی آن شود.

مرحله سوم

بهتر است پس از شست‌وشو از قسمت شسته شده فرش استفاده نشود تا پس از چند ساعت کاملاً خشک شود. در‌نهایت، سطح فرش را جارو بکشید تا کف و آلودگی‌های موجود به طور کامل پاک شوند و از بین بروند. همچنین از خشک‌شدن کامل فرش مطمئن شوید؛ چرا‌که خیس ماندن سطح زیرین فرش باعث آسیب به بافت فرش خواهد شد. البته اگر شما شستن فرش را به قالیشویی بسپارید، تمام این مراحل بادقت کنترل می‌شود.

برای شستن فرش به قالیشویی آنلاین شهر مراجعه کنید

اگر در هنگام شست‌وشو فرش دقت نکنید و مواد مناسبی به کار نگیرید، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به فرش‌های گران‌قیمت شما برسد. به همین دلیل به‌جای شستن فرش‌ها به روش دستی، می‌توانید از قالیشویی شهر کمک بگیرید. شستن فرش به این طریق مزایای زیادی برای شما خواهد داشت؛ ازجمله اینکه فرش‌ها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته شسته شده و همچنین در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود. تمام خدمات این قالیشویی قیمت مناسبی دارد و برای شستن فرش‌ها متناسب با هر نوع و بافت فرش از مواد شوینده مخصوصی استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قالیشویی ارزان به سایت قالیشویی شهر مراجعه کنید.

ارائه مشاوره رایگان با قالیشویی شهر

تلفن قالیشویی

021-66871000

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.