تگزاس قصد دارد برای ساخت کارخانه تراشه، معافیت های بزرگ مالیاتی به سامسونگ ارائه دهد

سامسونگ، غول فناوری مستقر در کره جنوبی، در حال آماده شدن برای راه اندازی کارخانه تولید تراشه جدید خود در ایالات متحده است . این شرکت برای این منظور دو مکان بالقوه را برای احداث کارخانه‌ی تولید تراشه‌ی در نظر گرفته است. همراه چیکاو باشید.

 به گزارش رویترز، دو شهر تیلور (Taylor) و آستین (  Austin) دو مکانی هستند که در حال حاضر سامسونگ مشغول سنجیدن امکانات آن برای احداث این کارخانه است. اکنون گزارش شده است که  یکی از آن دو شهر یعنی تیلور، قصد دارد در صورتی غول فناوری کره جنوبی برای کارخانه تولید تراشه آن مکان را انتخاب کند، تخفیفات گسترده‌ای در مالیات بر دارایی را برای این شرکت ارائه دهد.

گفته می‌شود ارزش کارخانه جدیدی که سامسونگ برای تولید تراشه قصد احداث آن را دارد، حدود ۱۷ میلیارد دلار هزینه در بر دارد و همچنین قرار است ۱۸۰۰ شغل جدید را ایجاد کند. این شرکت همچنین گفته است که در حال بررسی سایر سایت‌های بالقوه و دارای امکانات لازم در آریزونا و نیویورک است اما سایر مکان‌هایی که می‌توانند شرایط احداث کارخانه تراشه سازی سامسونگ را داشته باشند، هنوز هیچ‌گونه تخفیف‌های مالیاتی برنامه ریزی شده‌ای را فاش نکرده‌اند.

 بر اساس یک قطعنامه پیشنهادی که بر روی وب‌سایت شهر تیلور انتشار یافت، قرار است برای قطعه زمینی که قرار است سامسونگ از آن برای ساخت کارخانه استفاده کند، امتیازات بسیار مهمی برای این شرکت در نظر گرفته شده است. برای ۱۰ سال، ۹۲.۵ درصد از مالیات بر املاک شامل معافیت می‌شود و سپس برای ده سال بعد نیز به میزان ۹۰ درصد معافیت مالیاتی تعلق می‌گیرد و حتی برای ۱۰ سال پس از ان نیز باز به میزان ۸۵ درصد معافیت مالیاتی اعلام شده است.

کمپانی سامسونگ - چیکاو

جدا از این امتیازات در نظر گرفته شده، ۹۲.۵ درصد معافیت مالیاتی برای ساختمان‌هایی  که شرکت سامسونگ در طی ۱۰ سال اول تازه احداث می‌کند و بازپرداخت هزینه‌های بازنگری توسعه نیز بخشی از برنامه است. قطعنامه پیشنهادی این هفته توسط شورای شهر تیلور و کمیسیون‌های شهرستان ویلیامسون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جهت اطلاع برخی از کاربران می گوییم که، تیلور در فاصله ۲۵ مایلی (۴۰ کیلومتری) آستین واقع شده است و مساحتی در حدود ۱۱۸۷.۵ هکتار دارد که بسیار بزرگتر از مساحت آستین است. سامسونگ سال گذشته بیش از ۲۵۰ هکتار زمین در آستین خریداری کرد، که علاوه بر ۳۵۰ هکتار متعلق به آن است که شامل تنها کارخانه تولید تراشه در ایالات متحده می‌شود. اگر  این مکان توسط سامسونگ نهایی شود، کار روی این کارخانه جدید باید در سه ماهه اول سال آینده با هدف شروع تولید تا پایان ۲۰۲۴ آغاز شود. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ سرانجام در کدام یک از این دو شهر تصمیم به راه اندازی کارخانه جدید خود می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.