تلویزیون آمازون با پشتیبانی از دستیار الکسا، پس از تولید در آمریکا به فروش می رسد

گفته می شود غول تجارت الکترونیک، شرکت خرده فروشی آمازون قصد دارد خط تولید جدیدی از تلویزیون های هوشمند مارک خود را در ایالات متحده راه اندازی کند. بر اساس گزارشی که اولین بار توسط Business Insider ارائه شد ، گفته می‌شود که این تلویزیون‌ها در اوایل اکتبر (نیمه مهر ماه) معرفی می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

آمازون به تنهایی در بخش تلویزیون خیلی هم تازه کار نیست. این برند در حال حاضر انواع مختلفی از محصولات را با برند خود  در هند تحت برچسب AmazonBasics تولید می‌کند و به فروش می‌رساند. این خط تولید شامل مدل‌های تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Fire OS در اندازه‌های مختلف است. در ژانویه سال جاری (دی – بهمن گذشته)، این برند با عرضه سه مدل جدید که برای اولین بار خریداران تلویزیون‌های هوشمند را هدف قرار گرفته است، مجموعه خود را گسترش داد.

Business Insider به نقل از منابعی با آگاهی از اطلاعاتی که به عنوان یک «راز محرمانه» توصیف شده است، به این موضوع اشاره می‌کند این تلویزیون‌های هوشمند از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کنند. همچنین این تلویزیون‌ها در اندازه‌های مختلف از ۵۵ تا ۷۵ اینچ تولید شده و در دسترس قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که مانند بسیاری از محصولات مارک آمازون،این  تلویزیون های هوشمند نیز توسط شرکت چینی TCL تولید می‌شوند، اما این بار یکی از مدل‌ها مستقیماً توسط آمازون تولید می‌شود.

نمایشگر تلویزیون‌های هوشمند آمازون - چیکاو

اعتقاد بر این است که آمازون تلویزیون‌های هوشمند فروخته شده با نام AmazonBasics در هند را به ایالات متحده می‌آورد. اگرچه نسخه اصلی ۳۲ اینچی با رزولوشن FullHD در هند وجود دارد، اما مدل‌های دیگری از صفحه نمایش ۴۳ اینچی، ۵۰ اینچی و ۵۵ اینچی با وضوح 4k وجود دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این تلویزیون‌های هوشمند وجود ندارد اما تلویزیون ۵۵ اینچی AmazonBasics در هند به قیمت ۴۲۹۹۹ روپیه در هند (۵۸۹ دلار پوند) به فروش می‌رسد. بنابراین، تلویزیون هوشمند در ایالات متحده از حدود ۶۰۰ دلار شروع می‌شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.