گلکسی بوک های دارای ویندوز 11 در آستانه دریافت برنامه های اندرویدی بیشتری هستند

گلکسی بوک‌هایی که با ویندوز 11 اجرا می‌شوند در حال حاضر قصد دارند برنامه‌های زیادی از اندروید را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

زمانی که مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 11 از برنامه‌های اندروید پشتیبانی خواهد کرد، این خبر لرزه‌ای در دنیای تکنولوژی ایجاد کرد. با این حال، وقتی واقعیت بر سر رسید، در دسترس بودن برنامه‌های اندروید محدود بود و کاربران ویندوز 11 مجبور بودند نرم‌افزار Amazon Appstore را نصب کنند تا به برنامه‌های اندروید دسترسی پیدا کنند.

این مسئله همین نیست. مایکروسافت و آمازون محدودیت‌های خود را داشتند و تنها یک گروه کوچک از توسعه‌دهندگان را مجاز به انتشار برنامه‌های خود در Appstore می‌دانستند. اما امروز این تغییر کرده است زیرا طبق گزارش جدید، مایکروسافت و آمازون درب‌های خود را برای تمام توسعه‌دهندگان اندروید باز کرده‌اند و هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند اپلیکیشن خود را به Appstore ارسال کند.

این بدان معناست که تعداد برنامه‌های اندروید موجود در Amazon Appstore برای ویندوز 11 افزایش خواهد یافت. طبق اعلام رسمی، هیچ محدودیتی برای هیچ توسعه‌دهنده‌ای برای ارسال برنامه خود به ویندوز وجود ندارد. به دلیل این محدودیت‌ها، تنها 20,000 برنامه در Amazon Appstore برای ویندوز 11 موجود است و تنها در 31 کشور قابل استفاده است.

با این حال، با باز شدن دروازه‌ها، مایکروسافت و آمازون از توسعه‌دهندگان برنامه‌های اندرویدی دعوت کرده‌اند تا تعداد برنامه‌های اندروید را افزایش دهند. توجه داشته باشید که پشتیبانی اندروید از ویژگی ویندوز 11 هنوز در کانال پایدار در دسترس نیست و مایکروسافت هنوز آن را یک ویژگی پیش نمایش می نامد. بیش از 3.5 میلیون برنامه اندروید در فروشگاه Google Play وجود دارد.

پس از دعوت برای انتشار برنامه‌ها در Windows 11 Appstore، به‌زودی می‌توانیم شاهد افزایش عظیمی در تعداد برنامه‌های موجود در سیستم عامل مایکروسافت باشیم.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.