آمازون دستگاه‌ های جدید اکو شو، پی ‌پر وایت و فایر تی وی استیک خود را در رویداد ۶ مهر معرفی می کند

آمازون ظاهرا تصمیم دارد که در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهرماه) رویدادی را برگزار کند و در طی آن محصول جدید را معرفی کند که این شرکت دعوت نامه‌هایی را برای اصحاب رسانه ازجمله سایت the Verge و سایر رسانه ها ارسال کرده است. تمرکز این رویداد، همان طور که در دعوت نامه این شرکت ذکر شده است، «اخبار مربوط به جدیدترین دستگاه‌ها، ویژگی‌ها و خدمات ما آمازون است». همراه چیکاو باشید.

سال گذشته تقریباً در همین زمان بود که آمازون دستگاهی جدید خود مانند اسپیکرهای اکو Echo، اکو دات Echo Dot و اکو شو دات ۱۰ Echo Show 10  را این شرکت در رویدادی که برگزار کرد، معرفی کرد. همچنین دستگاه‌های Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite جدیدی را نیز معرفی کرد (در اوایل ماه جاری، آمازون Fire TV Stick 4K Max را معرفی کرد).

ستگاه‌ های جدید اکو شو، پی ‌پر وایت و فایر تی وی استیک آمازون  - چیکاو

شرکت آمازون همچنین از سرویس بازی ابری خود به نام Luna رونمایی کرد. در طول چند سال اخیر، این شرکت مدل‌های Echo Show 5 و 8 را به روز کرد و همچنین تعدادی Echo Buds را به ارمغان آورده است. در رویداد هفته آینده، آمازون ممکن است اسپیکرهای جدید Echo خود را معرفی کند و اگر نسخه تازه و به روز شده کیندل پیپر وایت ۵ Kindle Paperwhite 5 و پیپر وایت ۵ Paperwhite 5 در دسترس قرار گیرد، باز هم از نشتیدن خبر آن نباید شگفت زده شد زیرا از قبل خبرهای آن فاش شده است و می‌دانیم که به نسخه‌های بالاتری آپدیت شده‌اند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.