اپ استور آمازون برای نصب برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 مورد استفاده قرار می گیرد

مشخص شد که یک صفحه آمازون اپ استور (Amazon Appstore page) در فروشگاه محتوای دیجیتال مایکروسافت استور (Microsoft Store) ظاهر شده است، که می‌تواند برای نصب برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه در حال حاضر به طور عمومی در دسترس قرار ندارد و برای دانلود آن، نیاز به فعال‌سازی کد محصول و در دسترس بودن آن بر روی  ساب سیستم ویندوز یا سیستم فرعی ویندوز بکاررفته برای دستگاه‌های اندروید است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشات، آمازون اپ استور یکی از گزینه‌های نصب برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 خواهد بود. انتظار می‌رود کاربران بتوانند خود APK‌ها را برای نصب نرم‌افزار تلفن همراه بارگیری کرده یا از آمازون اپ استور استفاده کنند که دارای رابط کاربری آشنا و بصری است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند توضیحات برنامه‌های اندروید را در فروشگاه مایکروسافت جستجو و مشاهده کنند، اما هنگامی که سعی می‌کنند چنین محصولی را در دستگاه خود بارگیری کنند، به فروشگاه اپ استور آمازون هدایت می‌شوند.

صرف نظر از نحوه برنامه‌ریزی کاربران برای بارگیری برنامه‌های اندروید، از ساب سیستم ویندوز برای اندروید، که قبلاً در مایکروسافت استور مشاهده شده بود، برای راه اندازی آن‌ها استفاده می‌شود. در حال حاضر، ساب سیستم ویندوز برای اندروید در دسترس عموم نیست، بنابراین هنوز زود است که در مورد نمایش پشتیبانی کامل برای بارگیری برنامه‌های اندروید صحبت کنیم. مایکروسافت تأیید کرده است که تا زمان عرضه ویندوز 11 در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) از برنامه‌های اندروید در سیستم عامل پشتیبانی نمی‌شود اما انتظار می‌رود که تا پایان سال انجام شود، اما تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

برنامه های به روز شده در نسخه بعدی ویندوز 11 در دسترس خواهند بود

مایکروسافت به کار بر روی رفع اشکالات شناخته شده ادامه می‌دهد. و افزودن عناصر جدید به ویندوز 11، که به طور رسمی در ۵ اکتبر معرفی می‌شود. در پیش‌بینی این رویداد، ویندوز 11 بیلد 22000.194 در نسخه بتا در دسترس اینسایدرها قرار گرفت که تعدادی اصلاحات دریافت کرده است؛ و همچنین پشتیبانی از نصب برنامه‌های به روز قیچی (Scissors)، ماشین حساب و ساعت؛ که در حال حاضر در مایکروسافت استور موجود است.

در مورد اصلاحات، تعداد زیادی از آنها در نسخه جدید سیستم عامل وجود دارد. توسعه دهندگان مشکلی را حل کرده‌اند که در آن یافته‌ها در نوار عنوان هنگام فعال شدن ظاهر می‌شوند. و سپس غیر فعال کردن تم متضاد؛ که استفاده از دکمه‌های « Minimize »، « Maximize »  و « Close » را مشکل می‌کند. رفع اشکالی که در برخی موارد توانایی استفاده از بلوتوث هنگام اتصال دستگاه‌ها را مسدود می‌کند. رفع اشکالی که مانع از نمایش صحیح زیرنویس‌ها در برنامه‌ها می‌شود. آنها همچنین یک اشکال را که باعث ظاهر شدن GSOD هنگام استفاده از Modern Standby می‌شود، برطرف کردند.

اپ استور آمازون برای نصب برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 - چیکاو

علاوه بر این، Windows 11 build 22000.194 با نیازهای سیستم برای نصب بستر نرم افزاری بر روی دستگاه‌های فیزیکی و ماشین‌های مجازی مطابقت دارد. به همین دلیل، در ماشین‌های مجازی که قبلاً در حال اجرا بودند؛ ممکن است به روز رسانی سیستم عامل به آخرین نسخه‌ها دشوار باشد. مایکروسافت تعدادی از اصلاحات کمتر قابل مشاهده را برای بهبود ثبات پلتفرم انجام داده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.