تولید تلویزیون های 42 اینچی ال جی با قابلیت 4k و 120 هرتز تا سال 2022 به تعویق افتاد

گفته می‌شود که ال جی تولید اولین پنل‌های اولد ۴۲ اینچی (OLED 42) اینچی خود را به تعویق انداخته است و انتظار برای تلویزیون‌های اولد کوچکتر را افزایش داده است. شرکت کره جنوبی قبلا تأیید کرده بود که امسال پنل‌های 42 اینچی اولد را تولید می‌کند، اما اکنون اعلام کرده که این امر تا سال 2022 به تعویق افتاده است. همراه چیکاو باشید.

در ماه ژانویه (دی – بهمن)، ال جی اعلام کرد که تولید پنل‌های ۴۲ اینچی اولد را آغاز می‌کند، که احتمالاً یک صفحه نمایش 32 اینچی برای مانیتور اولترا فاین اولد پرو (UltraFine OLED Pro ) است. در حال حاضر، ال جی دیسپلی صفحه نمایش‌های 48 اینچی، 55 اینچی، 65 اینچی، 77 اینچی، 83 اینچی و 88 اینچی پنل‌های اولد را به عنوان پنل مرجع تولید می‌کند.(پنل مرجع پنلی است که از آن نمایشگرهای کوچکتر را برش می‌زنند).

متأسفانه‌، تولید این پنل‌های 42 اینچی تا سال 2022 به تعویق افتاده است. طبق گزارش کره اکونومیک دیلی (Korea Economic Daily)، ال جی اولین تلویزیون‌های 42 اینچی اولد خود را در نمایشگاه CES 2022، که بین 5 ژانویه تا 8 ژانویه (۱۶ تا ۱۹ دی ۱۴۰۰) در لاس وگاس برنامه‌ریزی شده است ، به نمایش می‌گذارد. بدیهی است که ال جی این صفحه نمایش جدید را به دلیل وضوح 4k و نرخ تازه سازی 120 هرتز برای دارندگان پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به بازار عرضه می‌کند.

تلویزیون های 42 اینچی ال جی با قابلیت 4k  - چیکاو

ظاهراً ال جی برنامه دارد تلویزیونهای 42 اینچی اولد خود را در پاییز امسال، احتمالاً در بازه‌ی زمانی رویداد IFA 2021 که کنسل شده، روانه بازار کند. اندازه جدید صفحه نمایش در تلویزیون اولد سال آینده که در نمایشگاه آتی به نمایش در خواهد آمد، احتمالاً از سطح پایین A2 شروع شده و تا پرچمدار Z2 متغیر خواهد بود.

بدون شک، تلویزیون‌های ۴۲ اینچ اولد ال جی ارزان‌تر از جایگزین‌های 55 اینچی، 65 اینچی یا 77 اینچی آن از همان سری خواهد بود. با این حال، مدل‌های 42 اینچی تراکم پیکسلی بالاتری نسبت به نمونه‌های بزرگتر صفحه‌ نمایش‌های 4k را ارائه خواهند داد. این مورد می‌تواند برای گیمرها جذاب باشد. علاوه بر این ، HDTVTest انتظار دارد که شرکت ال جی از فناوری‌های زیادی همچون AMD FreeSync Premium ، NVIDIA G-Sync ، HDMI 2.1 و HDMI VRR برای کوچکترین پنل OLED خود استفاده کند.

منبع Notebookcheck
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.