کروم بوک CZ1 ضد ضربه‌ی ایسوس با قلم استایلوس و قابلیت جدا شدن صفحه کلید معرفی شد

جدیدترین تبلت کروم بوک ایسوس طیف گسترده‌ی دانش آموزان و مدارس را هدف گرفته است تا مجذوب خود کند. این تبلت دارای بدنه‌ای نظامی است که نشان از استحکام بالای آن دارد. صفحه کلید جدا شونده و قلم استایلوس از قابلیت‌های جذاب این کروم بوک است. تبلت کروم بوک ایسوس یا نام «کروم بوک جدا شدنی سی زد ۱ (Chromebook Detachable CZ1 ( بر روی پردازنده‌ی Kompanio 500 (MT8183) مدیاتک اجرا می‌شود که دارای پردازنده هشت هسته‌ای با چهار هسته عملکردی Arm Cortex-A73 و چهار هسته A53 است. قسمت GPU توسط Arm’s Mali-G72 پوشانده شده است. همراه چیکاو باشید.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 10.1 اینچی بوده که از کیفیت فول اچ دی بهره می‌برد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش لمسی این کروم بوک از نسبت تصویر ۱۶ یه ۱۰ برخوردار است. این محصول دارای یک کیبورد جدا شدنی است که از ترک پد نیز بهره می‌برد. روکش ضد ضربه این تبلت موفق شده تا گواهینامه نظامی MIL-STD 810H را کسب کند که به معنای آن است که در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۵ متری، به این دستگاه آسیب نمی‌رسد. این کروم بوک همچنین به یک پایه محکم مجهز شده تا بتوان از آن به صورت ایستاده بهره برد و علاوه بر این، مکان خاصی نیز برای قرار دادن قلم استایلوس دارد.

جدیدترین تبلت کروم بوک ایسوس - چیکاو

کروم بوک CZ1 با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X همراه شده و با ۶۴ یا ۱۲۸  گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت eMMC در دسترس قرار می‌گیرد. این تبلت کروم بوک از نظر قابلیت‌های ورودی خروجی نیز دارای یک پورت USB 2.0 Type-C و جک هدفون است. تبلت کروم بوک ایسوس باتری 27 وات ساعتی را در بطن خود جای داده که به گفته شرکت سازنده با هر بار شارژ تا 11 ساعت استفاده را نوید می‌دهد و از طریق شارژر فست شارژ 45 واتی موجود نیز شارژ می‌شود. ایسوس همچنین دو دوربین روی این تبلت نصب کرده است که دوربین سلفی جلو برای تماس‌های تصویری از یک ماژول 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز در پنل پشت این تبلت قرار دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.