رندرهای جدید گوشی ROG فون 8 پرو ایسوس در همه زوایا

ایسوس قبلاً تأیید کرده است که سری ROG Phone 8 را در تاریخ 16 ژانویه در چین معرفی می کند و ما حتی یک تیزر رسمی را در ابتدای ماه گذشته دیدیم. در این بین، رندرهایی که ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro را نشان می‌دهند به بیرون درز کرده است.

امروز مجموعه جدیدی از رندرهای فاش شده را داریم که فقط ROG Phone 8 Pro را از زوایای مختلف نشان می دهد. طراحی ROG فون 8 و ROG فون 8 پرو تقریباً یکسان خواهد بود، به جز چند چراغ مختلف در پشت.

رندرهای ایسوس ROG Phone 8 Pro به بیرون درز کرد

ROG فون 8 پرو دارای یک صفحه نمایش تخت با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است که انتظار می رود خود دارای سنسور 32 مگاپیکسلی باشد. در سمت راست گوشی دکمه پاور و کنترل صدا قرار دارد، در حالی که یک پورت USB-C در سمت چپ و دیگری در پایین قرار دارد. این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

طبق شایعات و افشای اطلاعات قبلی، ROG Phone 8 Pro دارای صفحه نمایش لمسی 6.78 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 165 هرتز، پشتیبانی از HDR10 و فناوری LTPO خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با حداکثر 24 گیگابایت رم در راس این خودرو قرار دارد.

دوربین‌های عقب هنوز هم تقریباً یک معما هستند، در حالی که انتظار می‌رود باتری آن 5500 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی باشد. همچنین گفته می شود که ROG Phone 8 Pro دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.