گوشی ایسوس زنفون 11 اولترا در یک نشت بزرگ ظاهر شد

ایسوس در چند سال گذشته از برنامه دقیق عرضه گوشی های هوشمند خود پیروی کرده است. سری Zenfone از پرچمداران جمع و جور تشکیل شده است، در حالی که سری ROG Phone با مشخصات پرچمداران و صفحه نمایش هایی با اندازه بزرگتر به جمعیت بازی محور پاسخ می دهد. انتظار می رود ایسوس به زودی زنفون 11 را عرضه کند، اما ممکن است در نهایت این بار یک نسخه صفحه نمایش بزرگتر از پرچمدار خود را ارائه دهد.

نشت جدیدی که توسط کاربر Reddit Td3v1l در حین بررسی آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار ROG 8 فاش شد، اولین نگاه ما را به Zenfone 11 Ultra با مجموعه‌ای از رندرها، از جمله جعبه بسته‌بندی خرده‌فروشی و همچنین برگه مشخصات دقیق، به ما می‌دهد.

همانطور که از نام آن پیداست این نسخه بزرگتر از Zenfone 11 معمولی خواهد بود و از نظر طراحی بسیار نزدیک به ROG 8 Pro به نظر می رسد. ایسوس می‌تواند رویکرد جدیدی را با هدف قرار دادن مخاطبان بیشتر با Zenfone 11 Ultra و طراحی ظریف‌تر و رایج‌تر آن در مقایسه با سری ROG Phone 8 امتحان کند.

برگه مشخصات همراه تایید می‌کند که Zenfone 11 Ultra بیشتر مشخصات کلیدی خود را با ROG Phone 8/8 Pro به اشتراک می‌گذارد، اما با نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز به جای ۱۶۵ هرتز ROG Phone 8.

 

زنفون 11 اولترا به چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED LTPO با وضوح 1080 در 2400 پیکسل و سوراخ پانچ برای دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است.

Zenfone 11 Ultra دوربین های ROG Phone 8 را تغییر کاربری خواهد داد - چیکاو

مشخصات فاش شده همچنین همان تنظیمات دوربین شامل سنسور اصلی IMX890 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی را نشان می دهد.

باتری 5500 میلی آمپر ساعتی ذکر شده است و از شارژ سیمی 65 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.