ایسوس لپ‌تاپ راگ زفیروس جی ۱۴ نسخه‌ی مخصوص الن واکر را در هند عرضه می کند

ایسوس یک مدل ویژه از لپ‌تاپ مخصوص گیم با نام راگ زفیروس جی ۱۴ (ROG Zephyrus G14) را در هند عرضه کرد. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 Alan Walker Special Edition حاصل مشارکت ایسوس و هنرمند مشهور آلن واکر است.

این لپ‌تاپ گیمینگ دارای طراحی منحصر به فرد با ترکیب بی‌نظیری از رنگ‌های مختلف است تا زیبایی کلی لپ تاپ را افزایش دهد. امضای آلن واکر روی لپ تاپ کنار لوگوی راگ مزین شده است که به این لپ‌تاپ ظاهری متفاوت می‌بخشد. دو طرح کمربند پارچه‌ای در طراحی بخش پشت نمایشگر خودنمایی می‌کند و همچنین، می‌توان نورپردازی LED را در قاب این لپ تاپ مشاهده کرد. این نورپردازی، لوگوی اختصاصی Alan Walker را نشان می‌دهد که به طور یکپارچه با چراغ‌های LED ماتریکس ترکیب می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

بسته بندی اکریلیک منحصر به فرد لپ تاپ بازی دارای پد خازنی است که می‌تواند به عنوان نمونه گیر موسیقی و کیت ریمیکس عمل کند. این مکانیزم همچنین شامل 18 جلوه صوتی و انیمیشن آلن واکر است. همچنین یک انیمیشن بوت سفارشی و کاغذ دیواری آلن واکر نیز وجود دارد.

راگ زفیروس جی ۱۴ (ROG Zephyrus G14) - چیکاو

این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده AMD Ryzen R9 ، 4 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت ذخیره سازی SSD بهره می برد. صفحه نمایش 14 اینچی دارای کیفیت QHD بوده و از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌برد و دارای صفحه نمایش Pantone Validated با همگام سازی تطبیقی است. این لپ‌تاپ دارای دو بلندگوی 2.5 واتی به همراه فناوری Smart AMP و همچنین همراه با دو توییتر 0.7 واتی و یک میکروفون Array خروجی صدای قدرتمندی را ارائه می‌دهد.

از نظر قابلیت اتصال، لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 از بلوتوث 5.1 ، Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و چندین پورت ورودی از USB گرفته تا HDMI و جک هدفون را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ ایسوس راگ زفیروس جی ۱۴ نسخه‌ی مخصوص الن واکر از طریق آمازون هند به قیمت ۱۴۹۹۹۰ روپیه ( در حدود ۲۰۲۰ دلار آمریکا) در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.