تیک تاک بیش از 3 میلیارد بار دانلود شده است

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده است، میزان دانلود تیک تاک از مرز 3 میلیارد بار گذشت. همراه چیکاو باشید. 

به نقل از Gizmochina، این شبکه اجتماعی اولین اپلیکیشن غیر فیسبوکی است که تا کنون بیش از 3 میلیارد بار در نسخه های اندروید و IOS دانلود شده است. 

براساس آماری که به تازگی توسط سنسور تاور منتشر شده است، این اپلیکیشن به همراه نسخه چینی آن که Douyin نام دارد، در نیمه اول سال 2021 میلادی با 383 میلیون نصب، تقریبا 919 میلیون دلار هزینه مصرف‌کننده و بیشترین تعداد دانلود را داشته و پردرآمدترین اپ غیر بازی شناخته شده است. 

آمار های دیگر نیز اطلاعات جالبی را ارائه می دهند، طبق این اطلاعات دانلودهای  اول از سه‌ماهه چهارم سال 2020 تا سه‌ماهه اول سال 2021 با درشد 2 درصدی همراه بوده و به عدد 177.5 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که از اولین تا دومین سه‌ماهه سال 2021، افزایش 16 درصدی را تجربه کرده و به 205.4 میلیون نفر دست یافته است. این تعداد بیشترین افزایشی است که tik tok از زمان راه‌اندازی سال 2020 که بیش از 315 میلیون نصب داشت، کسب کرده است.

با توجه به حذف این شبکه اجتماعی از اپ استور هند و افزایش 73 درصدی هزینه مصرف‌کننده نسبت به 530.2 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته، افزایش یافته، بنابراین آمار دانلود این اپلیکیشن با کاهش 38درصدی به همراه بوده است.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.