در ادامه رشد صعودی ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار رسید

در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال در کانال صعودی قرار گرفته و روند رو به رشدی دارد، بیت کوین دوباره رکورد جدیدی را ثبت کرد و به قیمت 64 هزار دلار رسید. علاوه بر این سایر آلت کوین ها نیز با شکستن مقاومت پیش روی خود رکورد جدیدی را ثبت کردند. همراه چیکاو باشید.

در همین راستا چندین ارز دیجیتال محبوب و پرطرفدار موجود در بازار با حجم بالا، با یک رشد صعودی به بالاترین حد قیمت خود دست یافتند. اعلام شده است که قیمت بیت کوین در تمام صرافی ها مقاومت 64 هزار دلار را شکسته است و همچنین کاردانو به قیمت 1.5 دلار و اتریوم به عنوان بزرگترین آلت کوین بازار، به شدت به سطح ۲,۴۰۰ دلار نزدیک بوده و به زودی این سطح را تاچ می کند. در همین راستا قیمت ریپل به سطح 2 دلاری نزدیک شده و رمز ارز ترون نیز سقف قیمتی 0.15 دلار را تاچ کرد اما موفق به شکست آن نشد. با نصب کیف پول ترون لینک می توانید 300 رمز ارز رایگان دریافت کنید. در ادامه u.today افزود که قیمت رمزارز های مختلف مانند VET،FTT و DCR نیز در کانال صعودی قرار گرفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده اند.

هم اکنون ارزش بازار به اندازه خیلی کمی با اپل فاصله داشته و به قیمت 2.24 تریلیون دلار رسیده است.

نکته قابل توجه این است که یکی از دلایل اصلی رشد کریپتو لیست شدن کوین بیس در بورس نزدک ایالات متحده اعلام شده است. کوین بیس می تواند یکی از بزرگترین عرضه عمومی برای یک شرکت تکنولوژی به حساب آید و همچنین قادر است از غول رسانه های اجتماعی فیس بوک نیز پیشی بگیرد.

براساس نظرسنجی که بانک مرکزی آمریکا در ماه آوریل انجام داده است، 74 درصد مدیران و فعالان بازار سرمایه معتقدند که بیت کوین در حباب قیمتی قرار دارد، 16 درصد نظر مخالف دارند و 10 درصد هیچ پاسخی نداده اند.

از طرفی به اعتقاد تنها 7 درصد از سرمایه گذاران، بازار سهام ایالات متحده، شاخص S&P 500 پس از رسیدن به 4000 واحد برای اولین بار در 4 آوریل (15 فروردین) در یک حباب قیمتی قرار دارد.

امروز بیت کوین قبل از اولین عرضه عمومی تاریخی کوین بیس، به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 64500 دلار رسید. بیت کوین از آوریل سال گذشته تا کنون 800 درصد رشد داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.