مديرعامل بایننس: هرگز بیت کوین نمیفروشم

موسس و مدیر عامل بایننس، بزرگترین اکوسیستم‌ ارز دیجیتال دنیا، در توییتی به بازگو کردن داستان خرید اولین بیت کوین خود برای دنبال کنندگانش پرداخت. همراه چیکاو باشید.

مدیرعامل بایننس اعلام کرد که هرگز بیت کوین نمیفروشم: مدیرعامل بایننس، Changpeng Zhao، درباره خرید اولین بیت کوین خود در حدود هفت سال پیش با قیمت 400 دلار توضیح می دهد. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در هفته گذشته با اصلاح شدید همراه بود، قیمت پادشاه ارز های دیجیتال تا سطح 44 هزار دلار پایین آمد و منجر به کاهش شدید سهام شرکت Microstrategy شد. مدیر عامل این کمپانی، Michael Saylor، صحبت هایی از Peter Lynch را به اشتراک گذاشته است. Peter Lynch اسطوره سرمایه گذاری و نویسنده کتاب One Up on Wall Street می باشد. وی در سخنان خود اظهار داشت که، تلاش بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید بعد از هر اصلاح و در هر کف قیمتی درست نمی باشد و این‌گونه اقدام سرمایه گذاران را رد کرد. در حالی که Peter Lynch این صحبت ها را قبل از پذیرفته شدن ارز های دیجیتال در جامعه گفته بود اما  Michael Saylor این سخنان را به بیت کوین تعمیم داد.

پول بیشتری توسط سرمایه گذارانی که خود را برای اصلاح قیمتی آماده کرده بودند و یا سعی در پیشبینی این اصلاح ها داشته اند، نسبت به خود آن اصلاح قیمتی، از دست رفته است.

بر اساس گزارشی که u.today منتشر کرده است، مديرعامل بایننس، ZC، برای اثبات بیشتر قانون Lynch در پاسخ به توییت  Michael Saylor، اینگونه می نویسد که: 

من بیت کوین را در سال ۲۰۱۴ و با قیمت میانگین ۶۰۰ دلار خریداری کردم. من اصلاح های قیمتی زیادی را دیده ام اما هرگز بیت کوین هایم را نفروخته ام و تا کنون خوب عمل کرده ام. این یک توصیه ی اقتصادی نمی باشد.

مدیرعامل بایننس از اولین اشخاصی بود که برای حمایت از چالش چشم لیزری اقدام کرد و پس از آن بسیاری از سرمایه گذاری، سیات مداران و سلبریتی ها نیز به این چالش پیوستند. چالش چشم لیزری به این صورت می باشد که حامیان این چالش تا زمانی که قیمت بیت کوین به صد هزار دلار برسد عکس پروفایل خود را چشم لیزری قرار دهند. 

با وجود اینکه در حال حاضر چالش چشم لیزری موفق نبوده و قیمت بیت کوین در حدود 75 هزار دلار می باشد، اما بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتال در سال های آینده به قیمت های بسیار بیشتری دست خواهد یافت. 

وی در ادامه می گوید، بعد از اینکه او بیت کوین خریداری کرد قیمت این ارز دیجیتال با افت شدید همراه بود و به قیمت 200 دلار رسید و چندین ماه در این سطح قیمتی باقی ماند. او به تمامی سرمایه گذاران و معامله گران توصیه می کند تا برای تحلیل قیمت بیت کوین، تایم فریم معاملاتی خود را اصلاح نمایند.

منبع u.today
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.