آموزش رفع مشکل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

گاهی وقت ها کاربران گزارش می دهند که نمی توانند عکس پروفایل خود را تغییر دهند و این سوال برایشان مطرح می شود که چرا نمی توانم عکس پروفایل اینستا بگذارم. اینستاگرام سعی کرده تا اپلیکیشن را به گونه ای توسعه دهد که همه شمول باشد و همه کاربران با اندروید های مختلف، کمترین مشکلات را در اینستاگرام تجربه کنند. با این حال همیشه مشکلاتی مانند عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام برای کاربران بوجود می آید که در این مقاله قصد داریم به ارائه راه حل های برای این موضوع بپردازیم. همراه چیکاو باشید.

تغییر نکردن عکس پروفایل اینستاگرام شما بی شک علتی دارد چرا که این موضوعی است که برای کمتر کسی اتفاق می افتاد. ما در این مقاله قصد داریم علت ها و روش های رفع مشکل تغییر پروفایل اینستاگرام را به صورت کامل به شما توضیح دهیم. قبل از هر چیزی بهتر است آخرین نسخه اینستاگرام را بر روی گوشی خود داشته باشید. اگر نیاز به هر گونه آموزشی دارید می توانید از بخش آموزش اینستاگرام چیکاو استفاده کنید.

راه حل رفع مشکل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام

در پایین سعی کردیم تا راه حل های را به شما ارائه دهیم که مشکل شما را حل خواهد کرد:

1. استفاده از اینستاگرام وب

ممکن است بار ها تلاش کردید که عکس پروفایل خود را تغییر دهید، اما با مشکل برخورد کردید. یکی از راه حل هایی که مطمئنا می تواند مشکل شما را رفع کند استفاده از اینستاگرام وب است. وارد سایت instagram.com شوید. آیدی . رمز خود را وارد کرده و لاگین کنید. به بخش مدیریت پیج بخش edit profile بروید و عکس مورد نظر را انتخاب کرده و آپلود کنید. حال پروفایل شما بروز شده است.

2. پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش بزنید

گاهی ممکن است تنظیمات و مجوز های لازم اینستاگرام به هم بریزد، کافیست یک بار اطلاعات پروفایل خود را بروزرسانی کرده و ذخیره کنید تا به حالت عادی بازگردد و سپس نسبت به تغییر عکس پروفایل اینستاگرام اقدام کنید.

3. فرمت عکس را بررسی کنید

اینستاگرام نیز مانند سایر پلتفرم ها تنها از فرمت رایج عکس ها پشتیبانی میکند. ابتدا فرمت عکس را بررسی کرده و سعی کنید عکس انتخابیتان فرمت JPEG باشد. حتما عکس خود را حداقل در دو دستگاه چک کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر عکس شما فرمت رایج نیست، با ابزار های آنلاین می توانید فرمت آن را در چند ثانیه تغییر دهید.

4. اینستاگرام خود را آپدیت کنید

اگر اینستاگرام خود را مدتی است بروزرسانی نکردید، حتما ابتدا به جدید ترین نسخه بروزرسانی کرده و سپس اقدام به تعویض عکس پروفایل کنید. معمولا با بروزرسانی به نسخه های جدیدی، مشکلاتی از قبیل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام رفع می شود. سعی کنید همیشه اینستاگرام خود را آپدیت نگه دارید.

5. حافظه گوشی شما پر است

در گوشی های با حافظه های پایین معمولا با مشکل کمبود حافظه مواجه هستند. ابتدا اطمینان حاصل کنید که حافظه گوشی شما مقدار فضای کافی را دارد. اگر چنین مشکلی وجود نداشت، راه حل های دیگر را بررسی کنید.

6. کش را خالی کنید

بسیاری از مشکلات اپلیکیشن ها از کش آن ها نشات میگیرد که با پاک کردن کش آن ها مشکل شما رفع خواهد شد. اگر شما نیز مشکل ادیت پروفایل اینستاگرام دارید، حتما این روش را تست کنید. برای پاک کردن کش اینستاگرام کافیست به بخش تنظیمات گوشی خود رفته، سپس بخش Apps، در بخش برنامه ها اینستاگرام را پیدا کرده، بر روی آن کلیک کرده و بخش Cache را پیدا کنید، بر روی آن کلیک کرده و گزینه Yes را کلیک کرده تا کش اینستاگرام پاک شود. در برخی از گوشی ها ممکن است این مسیر متفاوت باشد.

7. دسترسی ها را فعال کنید

اگر دسترسی های اینستاگرام به درستی فعال نباشد، قطعا شما برای عوض کردن عکس پروفایل اینستاگرامتان با مشکل روبرو خواهید شد. برای اینکه بتوانید مجدد دسترسی ها را تنظیم کنید، ابتدا به بخش تنظیمات، Apps و instagram رفته و گزینه Clear data را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. حال تمام دسترسی ها حذف شدند. باید مجدد به اینستاگرام وارد شده و تمام دسترسی های خواسته شده را فعال کنید.

8. از نسخه لایت اینستاگرام استفاده کنید

به تازگی اینستاگرام اعلام کرده که نسخه کم حجم اینستاگرام به نام اینستاگرام لایت در بسیاری از کشور ها در دسترس است و کاربران می توانند به جای نسخه اصلی با حجم زیاد از آن استفاده کنند. کافیست نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کرده و لاگین کنید.

سوالات متداول

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام فارسی چگونه است؟

در همین مطلب به طور کامل درباره دلیل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام صحبت کردیم. سپس راهکار های موجود برای رفع این مشکل را با تصویر و به صورت گام به گام به شما ارائه دادیم. مقاله را مطالعه کرده و سوالات احتمالی خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

رفع مشکل اینستاگرام sorry we couldn’t update your profile picture به چه صورت انجام می شود؟

برای رفع این خطا 8 روش مختلف وجود دارد. این روش ها شامل بررسی تنظیمات مربوط به تصویر، تنظیمات گوشی و تنظیمات برنامه اینستاگرام است. برای اطلاع بیشتر در این زمینه همین مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله سعی کردیم به شما ترفند هایی را آموزش دهیم که مشکل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرامتان حل شود. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. اگر سوال یا پیشنهادی برای مشکل ادیت پروفایل اینستاگرام دارید، در بخش نظرات ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.
5/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 نظرات
  1. انتخابی می گوید

    چجوری از اینستاگرام روی کامپیوتر استفاده کنم تا مشکل پروفایلم حل شه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما هم می توانید بدون نصب از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید، هم می توانید اینستاگرام روی کامپیوتر نصب کنید.

      1. طاها امینی می گوید

        اره منم از نسخه وب استفاده کردم مشکل نشون ندادن عکسم حل شد. ممنونم
        فقط اینکه چجوری میشه این عکس رو دانلود کرد؟

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          برای دانلود با لینک درج شده مراجعه کنید.

  2. حسینی زاده می گوید

    با اینستاگرام وب میشه پست و استوری هم گذلشت یا فقط میشه پروفایل عوض کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بله امکان آن وجود دارد.
      چگونه با نسخه ویندوز اینستاگرام پست و استوری بگذاریم؟

  3. Mastane می گوید

    دیگه داشتم ناامید میشدم تا اینکه مقاله آموزشی شما رو خوندم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. اگر مایلید آموزش های بیشتری در زمینه آموزش اینستاگرام را یاد بگیرید حتما لینک درج شده در متن سر بزنید.

  4. شیرازی می گوید

    وای چیکاو نجاتم دادی
    دمت گرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید.

  5. H می گوید

    عالی

  6. سمیعی زاده می گوید

    چجوری میتونم عکس پروفایل اینستاگرام بقیه رو دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید دوست عزیز.
      آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام