آموزش رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست که گاها کاربران برای استفاده از این شبکه اجتماعی با مشکل مواجه می شوند. در چیکاو ما بخشی را با نام آموزش اینستاگرام فعال کردیم و که شامل تمامی آموزش های مرتبط با اینستاگرام است و می توانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم به آموزش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در گوشی اندرویدی بپردازیم. تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

خیلی از کاربران گزارش میکنند ه هنگام نصب اینستاگرام، با مشکل مواجه می شویم. در بسیاری از مواقع مشکل نصب نشدن اینستاگرام به راحتی حل می شود اما در برخی موارد نیز ممکن است به دلیل اندروید های ناسازگار، تنظیمات دستکاری شده گوشی تلفن و مشکلات سخت افزاری و… کمی مشکل ساز شود و برای نصب اینستاگرام شما را به دردسر بیاندازد و مجبور شوید به تعمیرگاه مراجعه کنید. اما در این مقاله ما راه حل هایی بسیار کاربردی را برای حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهیم که امیدواریم این آموزش ها برایتان مفید باشد.

ممکن است فرآیند نصب برنامه را به درستی انجام ندهید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا مقاله آموزش نصب اینستاگرام را به خوبی مطالعه کنید. در آن مقاله روش نصب این پیام رسان به طورت کامل و گام به گام ارائه شده است.

آموزش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در گوشی های اندروید

  1. گوشی خود را ریست کنید

اگر مشکلی در نصب اینستاگرام دارید، اولین راه حل برای حل مشکل ریست کردن گوشی شماست. معمولا پیش می آید که گوشی مدت زمان زیادی میگذرد که خاموش نشده است. در زمانی که گوشی روشن است ممکن است تنظیماتی به صورت موقتی در گوشی شما ذخیره شود که باعث نصب نشدن اینستاگرام می شود. اگر شما یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید، تنظیمات موقت به حالت پیش فرض باز میگردند.

  1. حافظه گوشی تان پر شده است

بسیاری از گوشی ها مخصوصا گوشی هایی که حافظه داخلی کمی دارند، همیشه با مشکل کمبود حافظه رو به رو هستند. امکان دارد که کمبود حافظه لازم برای نصب اینستاگرام، باعث ایجاد مشکل برای نصب اینستاگرام شده باشد. حتما از وجود فضای کافی برای نصب اینستاگرام اطمینان حاصل کنید.

  1. حالت پرواز را یک بار فعال و غیر فعال کنید

زمانی که حالت پرواز را فعال میکنید بسیاری از تنظیمات فعال، غیر فعال شده و اگر قابلیت ها و ویژگی های فعال باعث ایجاد مشکل در نصب اینستاگرام شده باشند، مشکل برطرف خواهد شد.

  1. زبان دستگاه را به انگلیسی تغییر دهید

در برخی از گوشی ها مشاهده شده است که به علت فارسی بودن زبان گوشی همراه، برنامه ها هنگام نصب با مشکل مواجه می شدند. برای تغییر زبان به انگلیسی کافیست به بخش تنظیمات گوشی تان مراجعه کرده و زبان را تغییر دهید.

  1. غیر فعال بودن اجازه نصب منابع ناشناخته

برنای نصب برنامه ها و اپلیکیشن ها نیاز است که اجازه نصب برای برنامه ها با منابع ناشناخته را فعال کنید. برای فعالسازی کافیست به بخش تنظیمات گوشی خود رفته، سپس بخش Advanced setting ، سپس گزینه Security را پیدا کرده و بر روی آن لمس کنید. از بخش Device Administration گزینه Unknown sources را پیدا کرده و تیک آن را فعال کنید.

  1. نسخه لایت نصب کنید

اینستاگرام به تازگی اقدام به توسعه نسخه لایت و انتشار آن در بسیاری از کشورها کرده است که برای گوشی های با اندروید پایین بسیار مناسب است.. اگر نسخه اصلی اینستاگرام برایتان نصب نمی شود، می توانید از نسخه کم حجم اینستاگرام یعنی اینستاگرام لایت استفاده کنید.

  1. اندروید دستگاهتان پایین است

اگر گوشی شما قدیمی است حتما اندروید بایستی اندروید آن را به نسخه های بالا تر آپدیت کرده و یا گوشی خود را تعویض کنید. در حال حاضر اکثر برنامه ها و بازی ها برای اندروید های بالا توسعه پیدا میکنند و اگر گوشی شما از اندروید قدیمی پشتیبانی می کند، مطمئنا با مشکل مواجه خواهید شد.

در این مقاله روش های حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام توضیح داده شده است. برای دسترسی به سایر آموزش های مفید برای بهبود استفاده از این پیام رسان به دسته بندی آموزش اینستاگرام سربزنید.امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. ما سعی میکنم این مقاله را بروز کنیم و روش های جدیدی را به مقاله اضافه کنیم. چنانچه پیشنهاد و یا سوالی داشتید از طریق بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهند.

5/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 نظرات
  1. مهدی می گوید

    سلام
    گوشی من اندرویدش ۱۲ هستش نصب میشه اینستا اما باز نمیشه

  2. و می گوید

    عالی بود. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      همراه چیکاو باشید دوست عزیز.

  3. برکتی می گوید

    سلامممم
    مرسییی
    عالیییی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. با سایر آموزش های اینستاگرام همراه چیکاو باشید.

  4. کژال می گوید

    علت خطای 24 در زمان نصب اینستاگرام چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز برای حل شدن خطای 24 هنگام نصب اینستاگرام موارد زیر را بررسی کنید
      گوشی خود را ریستارت کنید
      تاریخ و ساعت گوشی را تنظیم کنید
      فضای خالی موچود را بررسی کنید
      دقت کنید که Download Manager فعال باشد
      و در نهایت کش خود را پاک کرده و دوباره امتحان کنید.

  5. فریده می گوید

    ببخشید من اینستاگرام واسم نصب نمیشد حالا که مشکل حل شده نمی تونم عکس پروفایل اینستاگرام رو عوض کنم ?

  6. دهقانیان می گوید

    حافظه گوشی تون رو خالی کتید و با وی پی ان امتحان کنید منک جواب گرفتم
    ممنونم چیکاو

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      موفق باشید.

  7. خلیلی می گوید

    وقتی نت ضعیفه اینستاگرام نصب نمیشه

  8. عباسی می گوید

    سلام من به تازگی اینستاگرام نصب کردم اما اصطلاحاتی که اونجا استفاده میشه رو نمیدونم. لطفا راهکاری اگر دارین بهم بگین
    پیشاپیش ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش اصطلاحات اینستاگرام