امیدواریم سامسونگ به ما در انتخاب سایز صحیح حلقه گلکسی کمک کند

انتظار می‌رود سامسونگ وارد بخش جدیدی از بازار دستگاه‌های پوشیدنی شود و اولین حلقه هوشمند خود را اواخر امسال عرضه کند. سامسونگ چند هفته پیش در کنگره جهانی موبایل 2024 حلقه گلکسی را تایید کرد و ممکن است این پوشیدنی جدید را در رویداد آتی Galaxy Unpacked که به طور انحصاری در اوایل جولای برگزار می شود، به طور رسمی معرفی کند.

اگر قیمت درست باشد، من مشتاقانه منتظر خرید حلقه گلکسی در سال جاری هستم. با این حال، به آسانی سفارش یک ساعت هوشمند نخواهد بود. اگرچه حلقه گلکسی قرار است بی‌نظیرترین تجربه ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه دهد، قبل از اینکه بتوانید آن را بخرید، کمی آمادگی لازم است.

اگرچه ساعت‌های هوشمند کم و بیش «یک سایز برای همه» هستند، حلقه‌های گلکسی قابل تنظیم نخواهند بود. خوشبختانه، آنها باید برای اکثر افراد مناسب باشند، زیرا سامسونگ در MWC 2024 کمتر از 9 اندازه را نشان داد (5 تا 13).

حتی در این صورت، خریداران بالقوه باید قبل از اینکه بتوانند با اطمینان سایز حلقه گلکسی را انتخاب کنند و به صورت آنلاین سفارش دهند، باید اندازه حلقه خود را بدانند یا بدانند. آنها همچنین ممکن است مجبور شوند به برخی نمودارها نگاه کنند و تبدیل را انجام دهند، که خیلی جالب نیست. به همین دلیل است که امیدوارم سامسونگ تمام این جنبه ها را در نظر بگیرد و به مشتریانی که می خواهند حلقه گلکسی بخرند کمک کند.

امیدواریم سامسونگ به ما کمک کند اندازه حلقه های خود را به راحتی پیدا کنیم

من سال هاست که حلقه نبسته ام و اندازه حلقه ام را نمی دانم. من شروع به بررسی این کردم، و معلوم شد که اندازه انگشتر جهانی نیست. مناطق مختلف از اندازه گیری های متفاوتی استفاده می کنند و می تواند بسیار گیج کننده باشد. در هر صورت، آن حلقه‌های «5 تا 13» که سامسونگ در MWC تأیید کرد، تنها با سیستم اندازه‌گیری مورد استفاده در ایالات متحده مطابقت دارد.

به غیر از سیستم های اندازه گیری مختلف، اگر شما هم مثل من هستید و قبل از خرید حلقه گلکسی باید اندازه حلقه خود را بدانید، چند گزینه وجود دارد. می‌توانید به یک جواهرفروشی بروید و بخواهید اندازه‌گیری کنید، اندازه‌گیری را در خانه انجام دهید، به شرطی که ابزار اندازه‌گیری مناسب و راهنما داشته باشید، شانس خود را با اپلیکیشن‌های تلفن همراه سایز انگشتر شخص ثالث امتحان کنید، یا یک دسته انگشتر ارزان بخرید. در اندازه‌های مختلف و ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است – البته امیدواریم که آن حلقه‌ها اندازه دقیقی داشته باشند و با اندازه‌های رسمی حلقه گلکسی مطابقت داشته باشند.

گزینه دیگر این است که منتظر بمانید تا حلقه گلکسی به فروش برسد و یکی را در یک فروشگاه فیزیکی امتحان کنید. اما شخصاً من واقعاً امیدوارم که سامسونگ پیدا کردن اندازه حلقه خود را برای همه آسان کند.

شاید سامسونگ بتواند از برخی از فناوری و دانش AR (واقعیت افزوده) خود، همراه با برخی هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)، برای توسعه یک برنامه AR هوشمند استفاده کند که به کاربران تلفن گلکسی این امکان را می دهد تا اندازه حلقه های خود را با استفاده از دوربین پیدا کنند.

برای من، این ابزار عالی و شاید حتی راهی برای ایجاد کمی تبلیغات بیشتر قبل از انتشار Galaxy Ring خواهد بود. و مقداری ارزش واقعی به مجموعه AR Zone که در غیر این صورت قابل فراموش شدن است اضافه می کند.

پس از آن، با مشاهده اینکه چگونه مجموعه AR Zone موجود سامسونگ اغلب نادرست است، این شرکت احتمالاً باید برای ایجاد یک برنامه واقعیت افزوده قابل اعتماد که بتواند اندازه حلقه کاربر را از طریق لنزهای دوربین به دقت تعیین کند، کار انجام دهد.

با این وجود، امیدوارم بتوان این کار را انجام داد و به خریداران آینده Galaxy Ring کمک کرد. یا اینکه سامسونگ حداقل به راه آسان و هوشمندانه دیگری فکر کرده است تا به مشتریانش کمک کند سایز حلقه خود را در خانه پیدا کنند و با اطمینان یک حلقه گلکسی را آنلاین بخرند. انگشتان ضربدری.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.