سامسونگ انتظار دارد در ابتدا نزدیک به نیم میلیون حلقه گلکسی بفروشد

سامسونگ سرانجام ماه گذشته در MWC 2024 ردیاب فعالیت پوشیدنی Galaxy Ring را به نمایش گذاشت. این شرکت در حال حاضر تنها اطلاعات محدودی در مورد دستگاه ارائه کرده است و گفته است که قرار است اواخر امسال عرضه شود.

زمانی که این محصول بالاخره وارد بازار شود، مطمئناً تقاضای خوبی برای آن وجود خواهد داشت، حداقل سامسونگ انتظار دارد. طبق گزارش ها، این شرکت نزدیک به نیم میلیون دستگاه از حلقه گلکسی را آماده می کند تا در زمان عرضه به فروش برسد.

سامسونگ نسبت به تقاضای بالای Galaxy Ring مطمئن است

گزارشی از کره جنوبی ادعا می کند که گلکسی رینگ در ماه می 2024 وارد تولید انبوه خواهد شد و این دستگاه در کنار گوشی های تاشو جدید در جولای امسال رونمایی خواهد شد. انتظار می رود Galaxy Ring در آگوست 2024 با 400000 دستگاه برای فروش در هنگام عرضه در دسترس باشد.

این گزارش همچنین می‌افزاید که سامسونگ در موقعیت خوبی قرار دارد که اگر تقاضا از عرضه اولیه بیشتر شود، به سرعت تولید را افزایش دهد. شکل کوچک حلقه و این واقعیت که تمام قطعاتی که در آن قرار می‌گیرند به راحتی در دسترس هستند به این معنی است که سامسونگ می‌تواند تولید را بدون مشکل زیاد افزایش دهد.

این رقم تخمینی نشان می‌دهد که سامسونگ کاملاً مطمئن است که در اواخر سال جاری میلادی تقاضای بالایی برای این محصول خواهد داشت. Oura، رهبر فعلی بازار در فضای حلقه‌های هوشمند، حدود یک میلیون دستگاه را در طول یک سال می‌فروشد، بنابراین سامسونگ به وضوح پیش‌بینی می‌کند که بتواند نیمی از آن را برآورده کند، اگر نه بیشتر.

سامسونگ از ارزش برند باورنکردنی خود و این واقعیت که صدها میلیون دارنده دستگاه گلکسی در سراسر جهان وجود دارند که می توانند از این محصول جدید سامسونگ بهره مند شوند، سود می برد. این شرکت مطمئناً به این موضوع متمایل است زیرا در نظر دارد تسلط خود را در فضای حلقه های هوشمند تثبیت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.