گلکسی رینگ شماره مدل های سری Q را معرفی می کند

امسال، سامسونگ دسته جدیدی از دستگاه های تلفن همراه را معرفی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد اولین حلقه هوشمند خود را منتشر کند و برخی از مشخصات آن را در کنگره جهانی موبایل تایید کرده است. این حلقه گلکسی نامیده می شود و برای طرفداران سلامت سامسونگ که چندان علاقه ای به پوشیدن ساعت های هوشمند ندارند، موهبتی الهی است.

اکنون، همانطور که ممکن است بدانید، دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ، از جمله ساعت‌های گلکسی و گلکسی بادز، پیشوند شماره مدل «SM-R» را به اشتراک می‌گذارند. به عنوان مثال، هدفون گلکسی بادز 2 پرو دارای شماره مدل SM-R510 است. گلکسی واچ 6 40 میلی‌متری را می‌توان با شماره مدل «SM-R930» شناسایی کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که فرض کنیم Galaxy Ring آینده، که یک دستگاه پوشیدنی نیز هست، از طرح “SM-R” استفاده خواهد کرد. اما همانطور که مشخص است، Galaxy Ring شماره مدل جدیدی را معرفی خواهد کرد.

شماره مدل حلقه گلکسی فاش شد

همکاران ما در GalaxyClub فاش کرده‌اند که Galaxy Ring اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که از نام جدید “SM-Q” بهره می‌برد. به طور خاص، حلقه گلکسی دارای شماره مدل SM-Q500 است. چرا 500 و نه عدد متفاوت؟ و چرا Q به جای R؟ هیچکس نمیداند.

علاوه بر شماره مدل، مشخص شد که ساختار سیستم عامل گلکسی رینگ شبیه گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند نخواهد بود. به عنوان مثال، در اروپا، سیستم عامل Galaxy Ring کد کشور EUX را نخواهد داشت. در عوض، سامسونگ سفت‌افزار Galaxy Ring را برای کدهای مختلف کشور از جمله EUA، EUB، EUC، EUD، EUE و EUF برای اروپا و XAR/ASA برای سایر بازارها منتشر خواهد کرد.

در مورد اینکه سامسونگ چه زمانی حلقه گلکسی با شماره مدل SM-Q500 را عرضه خواهد کرد، اوایل ماه جولای بهترین گزینه ما است. این زمانی است که رویداد بعدی Unpacked باید برگزار شود و دستگاه هایی مانند Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 رسمی خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.