چگونه Galaxy Ring و Galaxy Watch به خوبی در کنار یکدیگر کار می کنند؟

Galaxy Ring بسیاری از ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام را مانند Galaxy Watch ارائه می‌کند. برخی حسگرهای اضافی وجود دارند که امکان ردیابی سایر معیارها را در ساعت فراهم می‌کنند، اما به احتمال زیاد کاربران احساس می‌کنند که اگر یکی را دارند، به دیگری نیازی ندارند.

واضح است که سامسونگ نمی‌خواهد در شرایطی قرار گیرد که هر یک از محصولات فروش دیگری را محدود کنند. این یک رابطه همزیستی بین این دو محصول را در نظر می‌گیرد که به موجب آن آنها به خوبی با هم کار می‌کنند تا ردیابی سلامتی پیشرفته‌تری را برای شما فراهم کنند.

گلکسی واچ و گلکسی رینگ با هم حس خوبی خواهند داشت

همه داده‌های سلامتی و تناسب اندام تولید شده توسط گلکسی واچ و گلکسی رینگ وارد c می‌شود، امیدوارم سامسونگ برنامه Health را به پلتفرم بعدی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک بیاورد. اگر از هر دو دستگاه استفاده می کنید، از مزایای دسترسی به دقیق ترین داده ها از هر دستگاه بهره مند خواهید شد. داده های آنها همچنین می تواند برای ارائه نتایج دقیق تر ترکیب شود.

معاون سامسونگ، Hon Pak، طی یک میزگرد در مورد حلقه گلکسی در MWC 2024 اشاره کرد که این شرکت در طول آزمایشات خود مشاهده کرده است که مراحل خواب را می توان با دقت بیشتری در هنگام پوشیدن هر دو دستگاه شناسایی کرد.

Galaxy Ring و Galaxy Watch به طور مستقل در کاری که قرار است انجام دهند خوب هستند، بنابراین هیچ اجباری برای پوشیدن و استفاده از هر دو دستگاه با هم وجود ندارد. حتی اگر یکی داشته باشید، ردیابی سلامت و تناسب اندام پیشرو در کلاس را دریافت خواهید کرد. اگر هر دو را داشته باشید، بهترین بینش را دریافت خواهید کرد.

در نهایت، این در مورد انتخاب است. کاربران Galaxy Ring ممکن است ماهیت منفعل این دستگاه را ترجیح دهند. این صفحه نمایش ندارد و نیازی به ورودی فعال از شما ندارد. اگر گلکسی واچ را ترجیح می‌دهید، برخی از بهترین قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام را ارائه می‌کند و در عین حال یک ساعت هوشمند تمام عیار است که به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را بخوانید، تماس‌های تلفنی بگیرید، پرداخت‌های موبایلی انجام دهید و موارد دیگر.

در اواخر امسال می‌توانید حلقه گلکسی را در دست بگیرید. سامسونگ هنوز زمان عرضه رسمی آن را تایید نکرده است، اما ممکن است در رویداد Unpacked در ماه جولای اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.