گلکسی M55 طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی A55 خواهد داشت

سامسونگ در حال توسعه دستگاه جدیدی از سری M به نام گلکسی M55 است که یک نوع تغییر نام تجاری از گلکسی A55 خواهد بود، گوشی هوشمندی که این شرکت هفته گذشته عرضه کرد.

تاکنون، اطلاعات متعددی در مورد گوشی‌های هوشمند سری M منتشر شده است که مشخصات آن را فاش کرده است. امروز، تصویری واقعی از گلکسی M55 به لطف Mukul Sharma داریم که طراحی، گزینه‌های رنگی و چند ویژگی گوشی را نشان می‌دهد.

این تصویر قسمت پشتی دو گوشی هوشمند، یکی به رنگ آبی آسمانی و دیگری به رنگ مشکی را نشان می دهد که موکول ادعا می کند واحدهای گلکسی M55 هستند.

با توجه به تصویر، به نظر می رسد که پنل پشتی آن کمی متفاوت با گلکسی A55 است. در حالی که دستگاه سری A دارای یک پنل پشتی صاف است، دستگاه تلفن سری M دارای یک انحنای جزئی در لبه‌ها است. این تصویر همچنین تایید می کند که گلکسی M55 دارای سه دوربین در پشت است.

این اطلاعات ادعا می کند که سامسونگ گلکسی M55 را در هند عرضه خواهد کرد. با توجه به قیمت مدل های قبلی سری A و همتایان سری M آنها، این شرکت باید قیمت گلکسی M55 را کمی کمتر از گلکسی A55 کند.

بنابراین، اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری برای گلکسی A55 بودید، گلکسی M55 می‌تواند گزینه‌ای برای شما باشد. اوایل امروز، صفحه پشتیبانی دستگاه فعال شد و وجود گوشی را تایید کرد.

مشخصات مورد انتظار گلکسی M55

با توجه به اینکه گلکسی M55 یک نوع تغییر نام تجاری از گلکسی A55 خواهد بود، دستگاه سری M آینده دارای مشخصاتی مشابه دستگاه سری گلکسی A خواهد بود. این بدان معناست که باید از صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش متغیر 120 هرتز، رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسل فوق عریض + 5 مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره مند شود. .

با این حال، ما انتظار داریم که گلکسی M55 سه تفاوت نسبت به گلکسی A55 داشته باشد. اول، گزارش ها حاکی از آن است که می تواند به جای Exynos 1480 در گلکسی A55، از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده کند. دوم، ممکن است رتبه IP را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب از دست بدهد، معیاری برای کاهش هزینه که سامسونگ باید از آن برای ارائه گوشی با قیمت پایین‌تر استفاده کند. سوم، می تواند با یک بسته باتری بزرگتر 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.