گلکسی اس 25 می تواند بسیار سریعتر از آیفون 16 پرو باشد

کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 را که می تواند به گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 25 راه یابد، در نشست اسنپدراگون در اکتبر سال جاری رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های متعدد، SoC آینده جهش بزرگی در عملکرد نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 ارائه می‌کند که گلکسی اس 24 اولترا را تامین می‌کند. افشای اطلاعات قبلی ادعا می‌کرد که اسنپدراگون 8 نسل 4 به امتیاز تک هسته‌ای 2800 امتیازی در بنچمارک Geekbench دست می‌یابد که یک جهش بزرگ از امتیاز 2100 اسنپدراگون 8 نسل 3 است. خب، امروز، ما اخبار هیجان انگیزتری در مورد SoC آینده داریم.

اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند عملکرد بهتری از اپل A18 داشته باشد

طبق اطلاعات فاش شده جدید از چین، اسنپدراگون 8 نسل 4 می تواند امتیاز تک هسته ای 3500 را به دست آورد. اگر معلوم شود که این حقیقت دارد، ذهن گردان است. از سوی دیگر، چیپست اپل A18 که انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو را تامین کند، در این تست به امتیاز 3300 دست خواهد یافت. این فاش همچنین می گوید که عملکرد چند هسته ای و پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 4 نیز سریعتر از اپل A18 خواهد بود.

این بدان معناست که اسنپدراگون 8 نسل 4 به طور کامل بر اپل A18 تسلط خواهد داشت و به سری گلکسی اس 25 این امکان را می دهد که از سری آیفون 16 پرو بهتر عمل کنند. اگر این فاش درست باشد، یک گوشی هوشمند سامسونگ برای اولین بار می‌تواند آیفون را در عملکرد تک هسته‌ای شکست دهد. آیا این شگفت انگیز نخواهد بود؟

بالاترین فرکانس ساعت CPU در صنعت

اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای هسته(های) Oryon به عنوان هسته های اصلی و هسته های Pheonix به عنوان هسته های با کارایی بالا خواهد بود. طبق افشای دیگری، کوالکام هسته(های) Oryon را با فرکانس 4.3 گیگاهرتز، رقمی که در صنعت موبایل بی سابقه بوده و بسیار جلوتر از رقبا است، و هسته های Pheonix با فرکانس 3.8 گیگاهرتز خواهد داشت.

منبع اطلاعاتی که این اطلاعات را فاش کرد همچنین ادعا می کند که چیپست ممکن است 1.3 ولت برق برای رسیدن به آن فرکانس ها مصرف کند که می تواند باعث چندین مشکل از جمله داغ شدن بیش از حد و گلوگاه حرارتی شود و اسنپدراگون 8 نسل 4 اولین چیپست کوالکام خواهد بود که از N3E استفاده می کند. 3 نانومتر) فرآیند ساخت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.