سامسونگ ممکن است از دوربین های سونی بیشتری در گوشی های خود استفاده کند

سنسور دوربین یکی از مهمترین اجزای یک گوشی هوشمند است و سونی اولین تولید کننده سنسور دوربین در جهان است. بخش System LSI سامسونگ همچنین حسگرهای دوربین را با نام تجاری ISOCELL تولید می کند و دومین تولید کننده بزرگ دوربین در سطح جهان است. در حالی که سامسونگ تا حد زیادی از سنسورهای دوربین خود در گوشی های گلکسی خود استفاده می کند، اما ممکن است در آینده تغییر کند.

گوشی های گلکسی آینده ممکن است از سنسور دوربین سونی استفاده کنند

طبق گزارش جدید ETNews، سامسونگ می تواند در آینده از سنسورهای دوربین سونی بیشتری در گوشی های هوشمند خود استفاده کند. Sony Semiconductor Solutions (که سنسورهای دوربین سونی را تولید می کند) قصد دارد بخشی از تولید سنسور دوربین خود را از ژاپن به کره جنوبی منتقل کند، بنا بر گزارش ها، برای گسترش و تقویت عرضه سنسورهای دوربین سامسونگ. گفته می‌شود که برنامه‌های خود را با شرکت‌های فرآیند نیمه‌رسانای پشتیبان، از جمله LB Semicon، Doosan Tesna (NGion)، ALT، و ASE کره برای فرآیندهای بسته‌بندی و بازرسی در میان گذاشته است.

سنسور دوربین سونی - چیکاو

ویفرهای نیمه هادی سنسور تصویر دوربین برای فرآیندهای بسته بندی از ژاپن به کره جنوبی منتقل شده و به تراشه های جداگانه تبدیل می شوند. سونی از آن شرکت‌های کره‌ای خواسته است تا از اتاق‌های تمیز کلاس 10 برای این پس پردازش استفاده کنند. رام های تمیز سطح 10 آن اتاق هایی در یک کارخانه تولیدی هستند که در آنها کمتر از 10 ذره گرد و غبار (با اندازه بزرگتر از 0.5 میکرومتر) در یک فوت مکعب فضا یافت می شود. این شرکت ها همچنین فرآیند بازسازی را انجام خواهند داد که تراشه های با کیفیت خوب را انتخاب کرده و آنها را مرتب می کند.

گزارش شده است که یکی از مقامات صنعت آشنا به این موضوع گفت: «بخش MX سامسونگ با ترکیب حسگرهای تصویر ساخته شده توسط بخش LSI سیستم خود با محصولات سونی در گوشی‌های هوشمند، رقابت را تشویق می‌کند و سونی در حال گسترش فرآیند back-end خود به کره است تا فعالانه‌تر به آن پاسخ دهد. مشتریان من درک می کنم که آنها در حال برنامه ریزی برای ادامه آن هستند.»

ظاهرا سامسونگ MX خواهان افزایش رقابت بین Sony Semiconductor Solutions و شرکت تابعه خود System LSI است. این امر منجر به پیاده‌سازی سریع‌تر فناوری‌های جدیدتر و هزینه کمتر برای سامسونگ می‌شود. سونی در حال حاضر بیش از 50 درصد سهم بازار در بازار جهانی حسگر دوربین موبایل دارد، در حالی که سامسونگ با 10 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.