سری گلکسی تب اس 8 به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2024 را دریافت می‌کند

سامسونگ در این هفته آپدیت جدیدی را برای سری تبلت های پرچمدار گلکسی تب اس 8 منتشر می کند. این One UI 6.1 نیست، برای کسانی که تعجب می کنند، فقط یک به روز رسانی بهبود امنیت است.

با نسخه سفت‌افزاری که به CXB5 ختم می‌شود، آخرین به‌روزرسانی گلکسی تب S8، S8 پلاس و S8 اولترا در چندین کشور آسیایی برای انواع Wi-Fi و 5G در دسترس است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، با به روز رسانی فقط پیشرفت های امنیتی دریافت می کنید. این شامل وصله امنیتی فوریه 2024 است که 72 آسیب پذیری را برطرف می کند که بر نرم افزار سفارشی اندروید و سامسونگ که روی همه تلفن ها و تبلت های گلکسی اجرا می شود، تأثیر می گذارد. سه مورد از این آسیب‌پذیری‌ها بحرانی در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که بقیه دارای برچسب ریسک بالا یا متوسط ​​هستند.

سامسونگ قبلاً وصله امنیتی مارس 2024 را برای برخی از دستگاه‌ها منتشر کرده است، اما از آنجایی که تبلت‌های گلکسی هر سه ماه یک بار به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند، مجموعه گلکسی تب اس 8 ممکن است پچ مارس را از دست بدهد و چند ماه بعد وصله‌ای جدیدتر دریافت کند. مگر اینکه وصله مارس در به‌روزرسانی One UI 6.1 که انتظار می‌رود در اواخر این ماه برای برخی از دستگاه‌ها عرضه شود، قرار نگیرد.

برای دانلود به‌روزرسانی فوریه در Tab S8، S8+، یا S8 Ultra، برنامه تنظیمات رایانه لوحی را باز کنید، به‌روزرسانی نرم‌افزار را انتخاب و روی Download and install ضربه بزنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.