سامسونگ جایزه بهترین گوشی در MWC را به گوگل واگذار کرد

در کنگره جهانی موبایل امسال، گوگل اولین جایزه بهترین گوشی هوشمند خود را دریافت کرد. این جایزه هر ساله توسط انجمن GSM (GSMA) در MWC اعطا می شود و پیکسل 8 به عنوان برنده در بین تمام دستگاه هایی که در حال اجرا بودند انتخاب شد.

با وجود داشتن بیشترین تعداد دستگاه در حال اجرا، سامسونگ نتوانست داوران GSMA را تحت تأثیر قرار دهد. لیست کامل شامل Pixel 8 و Pixel 8 Pro، همه مدل‌های iPhone 15، OnePlus Open، Oppo Find N3، سری Galaxy S23 و Galaxy Z Flip 5 بود.

GSMA می‌گوید که «جایزه بهترین گوشی هوشمند عملکرد فوق‌العاده، نوآوری و رهبری را که از طریق ارزیابی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تعیین می‌شود، ترکیب می‌کند» و احتمالاً قیمت تهاجمی Pixel 8 به این موضوع کمک کرده است.

ضمانت هفت ساله گوگل برای به‌روزرسانی اندروید برای گوشی نیز احتمالاً عاملی است. سامسونگ امسال اعلام کرد که ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را به مدت هفت سال برای دستگاه‌های منتخب آغاز می‌کند، اما این سیاست در مورد گوشی‌های هوشمندی که قبل از گلکسی S24 عرضه شده‌اند اعمال نمی‌شود.

پیکسل 8 اولین گوشی اندرویدی است که از سال 2021 برنده می شود

سامسونگ در سال 2021 برنده جایزه گلکسی اس 21 اولترا شد که آخرین باری بود که یک گوشی اندرویدی تاج را به دست آورد. آیفون 13 پرو مکس اپل و آیفون 14 پرو به ترتیب در سال 2022 و 2023 برنده شدند.

آیا سامسونگ سال آینده باز خواهد گشت؟ باید دید، زیرا سال 2024 به سختی آغاز شده است و گوشی های زیادی در ماه های آینده، هم از سامسونگ و هم از برندهای دیگر، به بازار عرضه خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.