ChatGPT در حال گرفتن یک حافظه است، شما و چت های شما را به یاد می آورد

ChatGPT یک حافظه می گیرد، بنابراین چت های قبلی خود را به خاطر می آورید تا در آینده مفیدتر شوید. این در حال حاضر در حال آزمایش با “بخش کوچکی” از کاربران رایگان و پلاس است که این هفته ارائه می شود. هنوز عرضه گسترده تری برنامه ریزی نشده است، اما OpenAI قول می دهد که به زودی موارد بیشتری را به اشتراک بگذارد.

حافظه فقط همین است – می‌توانید از ChatGPT بخواهید چیزی خاص را به خاطر بسپارد یا به آن اجازه دهید جزئیات را خودش دریافت کند. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، حافظه بهتر می شود و به مرور زمان بهبودها بیشتر و بیشتر قابل توجه خواهد بود.

اگر می‌خواهید ChatGPT جزئیات شما و افراد مهم را به خاطر بسپارد تا تعاملات شما در آینده آسان‌تر و پیچیده‌تر شود، مفید است. یا می تواند تنظیمات برگزیده شما را به خاطر بسپارد – مثلاً در مورد قالب بندی وقتی می خواهید چیزی برای شما بنویسد. همچنین می تواند لحن و صدای شما را به خاطر بسپارد و به طور خودکار آنها را در مواردی مانند پست های وبلاگ بدون نیاز به تکرار اعمال کند.

هنگام کدنویسی، زبان برنامه نویسی و فریمورک های خود را به آن می گویید و آنها را برای کارهای بعدی به خاطر می آورد و فرآیند را ساده می کند. اگر به عنوان یک مثال دیگر به عنوان یک معلم برنامه های درسی ایجاد کنید، می تواند به یاد داشته باشد که شما درس های 50 دقیقه ای را ترجیح می دهید و با آن سازگار شوید.

تصویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از شخصی که از هوش مصنوعی بر روی تلفن خود استفاده می کند

در حالی که عملکرد جدید ChatGPT به آن اجازه می دهد تا چیزها را به خاطر بسپارد، همچنین می تواند هر چیزی را که می خواهید فراموش کند، فقط باید آن را بگویید. می توانید حافظه های خاص را مشاهده و حذف کنید یا تمام حافظه ها را در تنظیمات پاک کنید (توجه داشته باشید که حذف یک چت حافظه های آن را پاک نمی کند، باید خود حافظه را حذف کنید).

همچنین این امکان را دارید که از مکالمات موقت بدون حافظه استفاده کنید. این چت ها در تاریخ ظاهر نمی شوند، از حافظه استفاده نمی کنند و برای آموزش مدل های OpenAI استفاده نمی شوند. یا می توانید به سادگی حافظه را در هر زمان از طریق تنظیمات خاموش کنید. وقتی خاموش است، نمی‌توانید خاطره ایجاد کنید یا از آن استفاده کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.